Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg merker det knyter seg i magen min når jeg må det. Jeg direkte gruer meg!! Nå ringe mamma for å minne meg på å ringe moren til ei venninne av henne for å takke for en hjemmehekla duk jeg har fått. Jepp... "Hei, takk for gaven - hade!" Det er en drømme telefon samtale for meg. Tørrprat er jeg ikke laget for. Og hva annet skal man dytte inn i en telefon samtale med folk man aldri snakker med da? Skal vi snakke om været liksom??? Er det noe jeg ikke takler er det pinlige stillheter... Og når man ikke har noe å snakke om, ja så blir det det! Jeg vet jeg er sær, men er jeg den eneste som har ett anstrengt forhold til slike ting?
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Da er det nesten bedre å ta med mamma bort på besøk til henne å takke der istede..
Frenzia Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Haha, beklager, men tvinger mora di deg til å ringe å takke for en hjemmehekla duk? Jeg fikk en sånn følelse av å plutselig befinne meg i en annen tidssone. 1950 eller no'. Ingen SMS, ingen mail, ikke KID, ikke en gang standard takkekort.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 He he, jo hun gjør faktisk det og selvsagt skal jeg takke! Det er ikke det det handler om men hvorfor måtte gjøre de på telefonen? Hvorfor ikke heller ta seg en tur bort? Og når jeg ikke engang kjenner dama, så kan vel min mor som insisterer på kontakt mellom oss to være med?
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Poenget er at jeg rett og slett syntes det er grisekleint og direkte flaut å bli tvunget i en situasjon med ett ukjent menneske.. Og ja, jeg er relativt sjenert...
HeltAnonym Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Haha, nei jeg heller liker ikke ringe folk jeg ikke snakker med til vanlig, så derfor sender jeg heller sms. Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det. Er jo ikke sikkert hun dama heller liker å snakke i tlf med folk hun nesten ikke snakker med til vanlig
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Dama er 90 år... Har mye på hjertet og er tunghørt....
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 He he, sms ja! Hadde vær genial hadde hun bare hatt mobil telefon.....
Hybelkanina Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Nei, hvorfor ringe hvis du kan stikke innom? Bak en kringle (eller annen kake som oldiser liker) og stikk innom henne. Det synes hun sikkert er mye hyggeligere enn en telefon.
PrøvLykken Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Send er kort! Enkel og høflig, likevel koselig
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Ja, bakevarer slår jo så og si aldri feil får ta meg entur i dag/i morgen tenker jeg og drar med meg muttera.. He he, joa mammadalt som jeg er. Hun er jo faktisk den eneste som er kjent med oss begge hjemmelagde boller funker vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå