Gå til innhold

Det er november!


Julie (:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, har ikke snudd den men skal gjøre det nå:)

jippi det er føde måneden vår:)))

selv om jeg nå synes det gåt tregt. Har termin 15. November og regner med å gå en uke over den igjen.... MEn det er jo nok av ting å gjøre...;) bare det at jeg blir så fort sliten og lat... Og har så stor mage, mye nedpress og kynnere... Så er litt utålmodig;)

Hva med deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse mensenvondt og en god del modningsrier til tider. Så sover litt dårlig og det blir man sliten av. Hadde "husarrest" for noen uker siden (var enten det eller innleggelse), så glad for at jeg nå kan gjøre det jeg selv har lyst til.

Jordmora trodde at vesla kom i løpet av uka etter hun hadde undersøkt meg på tirsdag. Håper bare at det stemmer! Har termin den 12. Er allerede veldig utålmodig jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte da jeg flytta kalenderen over på november, GUUURRRIII, denne måneden skulle jeg egentlig ha fått lillegutt. Måtte ut 6 uker før termin så det ble oktoberbaby på oss her i huset. LYKKE TIL ALLE DAMER SOM ER IGJEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Det er helt surrealistisk! :)

NÅ MÅ jeg begynne Å handle ting klar Å gjøre ting litt i stand! :) Jeg har termin om 26dager men blir kanskje satt i gang om 19! :o SÅ nÅ stresser jeg mÅ jeg si :P

 

Har veldig mye tak/menssmerter i rygg og mage, stikkinger og nedpress. Betyr det at jeg holder pÅ Å modnes? Pluss er proppen med sÅ og si 100% sikkerhet gÅtt..Spennende nÅr baby melder sin ankomst! :) Lykke til med innspurten alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da flytter jeg inn hit til dere i novemberklubben. Hadde termin 28 oktober, men er nå 4 dager på overtid så det blir vist en novemberbaby her :) Håpe han finner veien ut snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt surrealistisk! :)

NÅ MÅ jeg begynne Å handle ting klar Å gjøre ting litt i stand! :) Jeg har termin om 26dager men blir kanskje satt i gang om 19! :o SÅ nÅ stresser jeg mÅ jeg si :P

 

Har veldig mye tak/menssmerter i rygg og mage, stikkinger og nedpress. Betyr det at jeg holder pÅ Å modnes? Pluss er proppen med sÅ og si 100% sikkerhet gÅtt..Spennende nÅr baby melder sin ankomst! :) Lykke til med innspurten alle sammen! :)

ja nÅ mÅ du samle litt energi og fÅ ferdig ting Å tang hehe :) høres ut som det kan nærme seg nÅ nÅr proppen din er gÅtt og du har sÅ mye symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt og nesten litt fremmed :) Gleder oss veldig. Termin 10.nov så any day now hehe... Forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er sÅ spennenede! :)

Her har slimproppen gÅtt og jeg har hatt tegningsblødning, murringer og kynnere. Har termin 17, sÅ forventer vel egentlig ikke at det skal skje noe enda, men spennende alikevel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra det er november :) - tenker jeg. Har ikke termin før 29. Nov da... Men håper å komme litt før. Nå er det bare noen dager igjen på jobb og så blir hjemmekos og julegaveshopping. Gleder meg til å snart møte lillebror i magen. Lykke til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...