Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Må man være på jobb de dagene man ikke får betalt for? Eller kan man velge å få utbetalt lønn for f.eks. tre dager, og gå hjemme uten betaling de to andre dagene?
Hybelkanina Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Det må jo være mulig det. Permisjon uten lønn de siste dagene.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Må man være på jobb de dagene man ikke får betalt for? Eller kan man velge å få utbetalt lønn for f.eks. tre dager, og gå hjemme uten betaling de to andre dagene? Nei, man kan kun gradere permisjonen mot jobb. Man kan ikke ha ulønnet permisjon inni permisjonen...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Må man være på jobb de dagene man ikke får betalt for? Eller kan man velge å få utbetalt lønn for f.eks. tre dager, og gå hjemme uten betaling de to andre dagene? Nei, man kan kun gradere permisjonen mot jobb. Man kan ikke ha ulønnet permisjon inni permisjonen... I tilleg må du og arbeidsgiver skrive under på hvor mange % du skal jobbe i søknadsskjemaet om gradert uttak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå