Gå til innhold

Graderte foreldrepenger... noen som har peiling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man være på jobb de dagene man ikke får betalt for? Eller kan man velge å få utbetalt lønn for f.eks. tre dager, og gå hjemme uten betaling de to andre dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være mulig det. Permisjon uten lønn de siste dagene.

Skrevet

Må man være på jobb de dagene man ikke får betalt for? Eller kan man velge å få utbetalt lønn for f.eks. tre dager, og gå hjemme uten betaling de to andre dagene?

 

Nei, man kan kun gradere permisjonen mot jobb. Man kan ikke ha ulønnet permisjon inni permisjonen...

Skrevet

Må man være på jobb de dagene man ikke får betalt for? Eller kan man velge å få utbetalt lønn for f.eks. tre dager, og gå hjemme uten betaling de to andre dagene?

 

Nei, man kan kun gradere permisjonen mot jobb. Man kan ikke ha ulønnet permisjon inni permisjonen...

 

I tilleg må du og arbeidsgiver skrive under på hvor mange % du skal jobbe i søknadsskjemaet om gradert uttak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...