Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg har blitt anbefalt av min gynekolog å ble utredet for pcos. Jeg hadde aldri hørt om dette før jeg leste om det her inne. Jeg har visst mange av symptomene og har perioder hvor jeg er veeeldig sliten og trøtt! Jeg er inne i en slik periode nå og jeg orker ingen ting. Jeg går som en levende zombie og uansett hvor mye jeg får sovet så kommer jeg meg aldri ovenpå. Jeg har alltid trodd at jeg er lat siden jeg er så tiltaksløs når kvelden kommer. Det kan også forklare hvorfor jeg har hatt hodepine nesten hver dag i mange mange år. Legen har ikke funnet ut hva det er, det er ikke migrene. Hvordan er det hos dere som har dette?
<3 2G <3 Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Ja, og her steg energien da jeg begynte å leve litt mer lavkarbo i matveien. Spiser mer protein, mindre søtsaker, mindre hvetemel, utrolig hvor mye varer som er hovedsakelig hvetemel... Ikke nødvendig med low carb/ hi fat mat, men mindre raske karbohydrater. Merket bedring på under 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå