Gå til innhold

Tips til kalendergaver til 2-åring (gutt).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen ting på plass (småbiler og plastdyr til bondegård), men trenger flere ideer ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste jeg har kjøpt til min på 2 har jeg funnet på salg gjennom året.

Men noen ideer har jeg:

- Prompepute. (En slik med skum inni slik at den blåser seg opp selv)

- BR har 3 biler til 60,- . Er vel tre ganger så store som Hot Wheels og tåler en del.

- Puslespill

Både BR og Toys'r'us har masse småting på salg. Ta en tur, gå langs hyllene og se etter gule tilbudslapper. Det er slik jeg finner mine advenstgaver. Tar ikke lang tid heller.

Skrevet

Hun får en liten sjokolade hver lørdag i kalenderen, noen pakker med smoothie og rosiner.

Av ting får hun tegnesaker, aktiviteteshefter, gjør-det-selv pakker med julepynt (for barn), klistremerker, prompepute, lommelykt, såpebobler. Alt kjøpt på ebay for nada kroner :)

Skrevet

3 pk sokker med Lynet McQueen (holder da til 3 dager), tannbørsteetui, tannbørste, blyantspisser, tegneblyanter, perlebrett+perler, pepperkakeform den dagen vi skal bake, klistremerker. Så får han en liten sjokolade et par dager, rosiner og kanskje noe annet godt innimellom

Skrevet

Jeg kommer til å ha litt aktiviteter i kalenderen, som å pynte pepperkakehus, lage julegaver, gå "nisserunde" (kle seg ut som nisser og besøke beste- og oldeforeldre. Ha med litt julekaker). Har en på 7 år og en på snart 2, så spent på om det faller i smak for 2-åringen, eller om hun er for liten til å synes dette er stas. Det er aktivitetsgavene 7 åringen liker best hvertfall! :)

Skrevet

Refleks

Badeleke

Tannkrem

Julepynt til å henge på treet

Skrevet

Jeg har kjøpt fargebad på helsekost.

Liten postman Pat tannkrem

Truser

Strømpebukse

Sokker

Glitter til julkort/bilde

Fargeblyanter

Tatoveringer

Små rosinesker

Vi har en tradisjon hos oss der de får julekule på lillejulaften og gelebad på julaften (da bruker de noen timer på badet mens de venter).

Skrevet

Kjøpte duplopakke med mange dyr (tror det var 8), og ga ett dyr hver dag. Var ikke så fryktelig dyr. Stor suksess!

Skrevet

Min 2-åring får:

Ullsokker

Biler( kjøpte en 10 pakning på tilbud til 50 kr) deler de opp til flere gaver:)

Utstyr til pepperkake baking, kjevle, forkle, pepperkake figurer som deles opp til flere pakker

Fingermaling

Tegnesaker

Det er dette jeg har kjøpt hittil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...