Gå til innhold

Svigerfar uten sosiale antenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt her i dag tidlig bare i bhåen og amma. Teskjorta viste seg å være ikke-kompatibel med amming, så tok den av. Og så kommer da svigerfar inn døren (klokka varlitt over åtte btw). Og jeg følte meg litt naken der jeg satt med ene puppen ut og andre bare skjult av bh. Så jeg sa at "er litt naken her jeg, kan du ta det teppe der" (tenkte jeg kunne skjule meg litt i det) "å, nei, må ikke tenke på det, du må da få lov til det om du vil". svarte han. "Jada, men kan jo kle på meg litt, tar du teppet?" "Må ikke kle på deg for min del. Syns det er hyggelig å se på jeg" (jeg tror han mente ammingen altså, ikke puppene, hehe)

Og jeg måtte da be om å få teppet fem ganger før jeg endelig fikk det.

Og han sto da og STIRRET hele tiden. Skulle vel tro at folk skjønte at andre syns det er ugreit å sitte der så godt som naken, men neida...

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Oida.. Ikke den smarteste innen sosiale evner, og veldig lik min svigerfar.. De få ukene jeg ammet ungene her, var ikke morosamme når vi besøkte svigers, han også satt å stirret mens jeg ammet, han stirret på ungen da, så var nok bare en stolt bestefar, men jeg måtte be han 3 ganger om å flytte blikket, for jeg følte meg beglodd.

Skrevet

Æsjda......En i overkant puppeglad svigerfar du har:-P

Skrevet (endret)

Husker dagen jeg kom hjem fra sykehuset. jeg satte meg i go stolen og skulle pumpe Svigerfar var der allerde så satte med der og gjemte meg litt bort, samtidig som jeg var med i praten. Hele sviger familien kom på besøk i lpet av en halv time, greit det. men de kom og satt seg atme meg på vær sin kjøkken stol. følte meg veldig ukomfertabel. Svigermor skulle 1 uke senere kjøre meg på butikken, når vi var ferdig viste det seg at hun hadde planlakt og møte noen på kaffe, ville vise frem barnebarne. Jeg fikk noia for viste at om ikke lenge ville jo babyn ha mat. jeg slett litt med ammingen og prøvde og si fra. Babyn begynte og skrike og bli sulten, og jeg måtte brette fram puppen der vi satt. Tok 15 min før ungen tok puppen.

Følte meg veldig utilpass der jeg satt.

Tror ikke de eldre tenker så mye på det, og var vell mer åpent før tror jeg. virker i allefall sånn.

Endret av april042013
Skrevet

Uff, for en fjern mann. Men nå har du kanskje lært da at man har døra låst om man nødvendigivs må sitte så blottet i stua.

Skrevet

Uff, for en fjern mann. Men nå har du kanskje lært da at man har døra låst om man nødvendigivs må sitte så blottet i stua.

Hva i &%$(&%E slags svar er dette? Hvordan man vil gå kledt/eller ikke i sitt eget hjem bestemmer man helt selv! Og kjære HI, kan godt forstå at det føles rart/unaturlig at svigerfar skal se deg slik.

Du kan jo i allefall trøste deg med at dersom svigerfar er en typisk skandinaver er ikke nakenhet noe problem for han, og han praktisk talt hele sitt voksenliv har sett pupper i det fri på stranda hehe, :-)

Skjønner i midlertid at det ikke er en kul situasjon for deg, og at du føler deg sårbar, men tror nok hans måte å reagere på var å forsøke å glatte over en litt ukomfortabel situasjon. Hvor enn så mye han feilet.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...