Husbygger Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Har vært hos legen å målt senkning i mange mndr nå. Så for litt over 1 mnd siden bestemte legen seg for at nå må vi komme til bunns i dette her å finne ut hvorfor senkningen er høy hele tiden. Var hos han igjen på tirsdag, fikk da beskjed om at noen prøver er helt fine men andre er ikke bra. Vet jeg har høyt CK enzym, ellers vet jeg bare at noen av gikt prøvene ikke var bra. Har vært å tatt lungerøntgen å skal tilbake til legen om ei uke. Han skal henvise meg videre til revmatolog (skrives det sånn monntro?) Lite plager egentlig, litt stiv og støl i ryggen vondt i noen fingrer og noen tær av og til. Kronisk betennelse i skulderen, men ellers bra. Noen med erfaringer?
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Du blir sendt til revmatolog som utreder deg for revmatisme og ev. (etter hvert) setter en diagnose. Noen må gå flere ganger, andre får en diagnose med en gang.
Gjest k_kathe Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har leddgikt , revmatolog skrives sånn ja. De kan vertfal finne ut om du har en form for revmatisme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå