Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Uff, nå er jeg lei av å være dårlig. Er 14 uker nå og frem til 10. uke gikk jeg opp 4 kg. Var kvalm og trøtt og det hjalp å småspise på sofaen . Men de siste 4 dagene har jeg vært utrolig dårlig. Mistet 1 kg på 1 uke. Jeg bor på do!!! Det skjer enten mens jeg spiser eller flere timer etter. Blir ikke skikkelig dårlig før jeg sitter på do og det er så kraftige smerter som rier (må holde meg fast for ikke å tryne av do). Og det skjer uansett hva jeg spiser. Er temmelig kraftløs og orker såvidt å gå i dusjen. Men er dette uheldig for fosteret? Ingen andre har blitt syke så tror ikke det er magevirus heller.....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Kanskje en fordel å ta en tur til legen tenker jeg da men... Samboeren her fikk diare for 2 uker sider, raste ned i vekt, og hadde samme "prosess" som deg på do, viste seg at han hadde bakterie angrep i tynntarmen, og måtte på antibiotika, aner ikke hvordan han har fått det, det kan være noe han har spist, drikket eller noe annet :-/ Kan jo hende du har vært like uheldig som han, i såfall vil detikke gi seg før du har fått antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå