Gå til innhold

Helt rabiat av hormonspiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hormonspiral i 1,5 år nå, veldig fornøyd med mindre blødning under menstruasjon, har ikke mistet mensen, MEN jeg tror den har hatt veldig negativ påvirkning på humøret mitt, kan bli så utrolig sint og langsint, er i utgangspunktet en hissigpropp, men har vanligvis en bedre begrunnelse til å miste besinnelsen velger jeg å tro, er ubehagelig å ha det sånn, flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik. Veldig hormonell, og hadde den vel 8-9 mnd. før jeg kvittet meg med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...