Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Har hatt hormonspiral i 1,5 år nå, veldig fornøyd med mindre blødning under menstruasjon, har ikke mistet mensen, MEN jeg tror den har hatt veldig negativ påvirkning på humøret mitt, kan bli så utrolig sint og langsint, er i utgangspunktet en hissigpropp, men har vanligvis en bedre begrunnelse til å miste besinnelsen velger jeg å tro, er ubehagelig å ha det sånn, flere?
*Lissi* Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Jeg hadde det slik. Veldig hormonell, og hadde den vel 8-9 mnd. før jeg kvittet meg med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå