Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Dere som har det, hvor lang tid tok det fra dere sendte søknaden, til dere fikk penger?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 varierer veldig. jeg fikk svar en uke etter jeg sendte søknaden og pengene kom få dager etter det igjen. søsteren min måtte vente nesten 2 mnd, og ei venninne har ennå ikke fått sine, og tror det snart er 3 mnd siden hun søkte. mulig det tar lengst tid for de som skal ha redusert os? jeg skulle ha full når jeg søkte så det gikk veldig fort.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 varierer veldig. jeg fikk svar en uke etter jeg sendte søknaden og pengene kom få dager etter det igjen. søsteren min måtte vente nesten 2 mnd, og ei venninne har ennå ikke fått sine, og tror det snart er 3 mnd siden hun søkte. mulig det tar lengst tid for de som skal ha redusert os? jeg skulle ha full når jeg søkte så det gikk veldig fort. Takk for svar, skal ha full os jeg også, så får håpe det går fort, søkte for 1,5 uke siden nå, enda ikke fått noe brev, så prøøøver å smøre meg med tålmodighet, men ikke alltid like lett pga økonomien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå