Gå til innhold

Overgangsstønad. Behandlings tiden..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har det, hvor lang tid tok det fra dere sendte søknaden, til dere fikk penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

varierer veldig. jeg fikk svar en uke etter jeg sendte søknaden og pengene kom få dager etter det igjen. søsteren min måtte vente nesten 2 mnd, og ei venninne har ennå ikke fått sine, og tror det snart er 3 mnd siden hun søkte. mulig det tar lengst tid for de som skal ha redusert os? jeg skulle ha full når jeg søkte så det gikk veldig fort.

Skrevet

varierer veldig. jeg fikk svar en uke etter jeg sendte søknaden og pengene kom få dager etter det igjen. søsteren min måtte vente nesten 2 mnd, og ei venninne har ennå ikke fått sine, og tror det snart er 3 mnd siden hun søkte. mulig det tar lengst tid for de som skal ha redusert os? jeg skulle ha full når jeg søkte så det gikk veldig fort.

 

Takk for svar, skal ha full os jeg også, så får håpe det går fort, søkte for 1,5 uke siden nå, enda ikke fått noe brev, så prøøøver å smøre meg med tålmodighet, men ikke alltid like lett pga økonomien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...