Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg klør så fælt der, jeg trur kanskje det kan være eksem. Er det ``farlig`` å prøve med litt kortisonkrem?
marsgutt 2013 Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 jeg har gjort det. funket en liten stund. var ikke mye kortison i den jeg brukte da om det er farklig vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Jeg har locoid 0,1 %. Noen som vet om jeg kan bruke det der nede? Ikke inni, men foran liksom... hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Jeg brukte det over en kort periode, 7 dager tror jeg (pakningsvedlegget anbefalte maks 10 dager). Det var riktignok i rumpesprekken, men samme ulla Nevnte det for legen i etterkant, det var ikke noe problem.
Hybelkanina Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Locoid 0,1 er så svak at du egentlig kan spise den, så det ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å prøve.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Jeg har Locoid skrevet ut på resept av legen nettopp til bruk der nede. Har eksem. Så ja, du kan bruke det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Ville heller prøvd det i ræva. Rundt rasshølet liksom.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Har du utelukket sopp? Har slitt en del med sopp. Men får man ikke det som oftest der det er vått? hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Jeg har Locoid skrevet ut på resept av legen nettopp til bruk der nede. Har eksem. Så ja, du kan bruke det. Akuratt den samme? den gule esken? hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Jeg er også veldig tørr der nede. kanskje derfor jeg klør? Hva slags fuktighetskrem bør man bruke der? hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 Var hos gynekolog nylig. Fikk da beskjed om å smøre mildt kortison (type Hydrokortison eller Locoid) "der nede". årsaken til at jeg klødde var nemlig ikke sopp eller noe annet smummelt - kun atopisk eksem. Har man atopisk eksem, blir man ofte også veldig tørr i huden. Det skader i alle fall ikke å forsøke litt et par dager og se om det bedrer seg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #14 Skrevet 1. november 2012 Var hos gynekolog nylig. Fikk da beskjed om å smøre mildt kortison (type Hydrokortison eller Locoid) "der nede". årsaken til at jeg klødde var nemlig ikke sopp eller noe annet smummelt - kun atopisk eksem. Har man atopisk eksem, blir man ofte også veldig tørr i huden. Det skader i alle fall ikke å forsøke litt et par dager og se om det bedrer seg. Da prøver jeg det Jeg har atopisk eksem, så har vel fått det der nede å da.. Har prøvd hydrokortison som man får kjøpt på apoteket, men det hjalp ikke. Har locoid så da prøver jeg det. Var usikker på om den var mild nok siden den er på resept hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå