Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Gleder meg sånn til å ha et julepyntet hjem! Er det koseligste jeg vet så her står julepynten fremme fra 1. desember til 1. januar. Bortsett fra juletreet da som kommer frem lille julaften Elsker jul! <3 Må vel starte å rydde, sortere, kaste og vaske. Det er ikke noe stas, men det er verdt det om vi får det fint til jul
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 tja...gleder meg ikke så veldig, men det er koselig... du hadde hatt stor nytte av de trådene som heter Vi ordner til jul , del 1 osv du da.......vet ikke om det er noen som kommer til å legge de ut her uke for uke i år jeg....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Shit, begynner å bli stressa jeg nå kjenner jeg..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Så vidt jeg vet er det advent fra ca 1.des og jul fra 24.des til 13.januar. Stemmer ikke det da? Her er det adventspynt i adventstiden og julepynt i jula...
:o) :o) :o) Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Jeg drar også frem mesteparten av julepynten 1. desember! Og jeg GLEDER meg!!!
*Miss Flua* Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Jeg elsker å pynte til jul jeg og!! Syns det blir så koselig stemning og jeg pynter med rødt fra 1.desember. Rett og slett fordi jeg elsker det, og det er det jeg er vant med fra hjemme
Musemorbr / Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Vi sniker inn litt jul fra første desember vi også. Glede meg som en unge til jul, for nå er sønnen vår stor nok til å forstå litt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Pynter også med rødt fra 1.desember. Aldri brukt å pynte med lilla i adventtiden og ser få som gjør det egentlig. Jeg bruker litt lilla ellers i året jeg så rødt betyr advent/jul her:) Derimot så fjernet julen raskt etter nyttår. Koseligere ha julepyntet hjem mens en baker, pakker inn pakker osv enn til langt ut i januar:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Julegaver og alle bursdagsgaver til dager før jul er unnagjort. Mangler bare til oss selv Også har jeg tatt et og ett kjøkkenskap i ny og ned. Startet med de skap og skuffer jeg vet er verst,- også jobber jeg meg gjennom de skap og skuffer som Må vasker Så tar jeg hele "utsiden" av kjøkkenet til slutt I dag tror jeg at badet til meg og barna skal taes. Tar det før jeg hopper i dusjen etter trenign. Kaster alt av "resteflasker" med shampo, såpe, bodylotion os. sminken gåes gjennom og kaster gammelt, og da er det som regel vasket over på 5min etter det. Så tar jeg tak og vegger på 20 min (bruker vindusvasekskinn til og gå over) også etter dusjen tar jeg dusjkabinettet. SPrayer det ned,- lar det stå mens jeg tørker og ordner meg,- også vasker jeg av etterpå OG da er mye gjort for min del til jul av julevask og julerydding. Gleder meg som en liten unge
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Julegaver og alle bursdagsgaver til dager før jul er unnagjort. Mangler bare til oss selv Også har jeg tatt et og ett kjøkkenskap i ny og ned. Startet med de skap og skuffer jeg vet er verst,- også jobber jeg meg gjennom de skap og skuffer som Må vasker Så tar jeg hele "utsiden" av kjøkkenet til slutt I dag tror jeg at badet til meg og barna skal taes. Tar det før jeg hopper i dusjen etter trenign. Kaster alt av "resteflasker" med shampo, såpe, bodylotion os. sminken gåes gjennom og kaster gammelt, og da er det som regel vasket over på 5min etter det. Så tar jeg tak og vegger på 20 min (bruker vindusvasekskinn til og gå over) også etter dusjen tar jeg dusjkabinettet. SPrayer det ned,- lar det stå mens jeg tørker og ordner meg,- også vasker jeg av etterpå OG da er mye gjort for min del til jul av julevask og julerydding. Gleder meg som en liten unge OG fikk i lego julekalendre til barna i går. 149 kr/stk Også skal vi kjøpe hver vår flax-kalender til meg og mannen. Men vår nærbutikk har ikke fått de enda Og på lørdag er det lov og kjøpe julebrus hjemme hos oss! (har bursdag 3.nov. Før den dato er det IKKE lov og drikke julebrus)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Skal også vaske litt idag siden jeg har fri. Skal ha ut alt i kjøkkenskapet(matskapet) og vaske/gå over maten. Se hva som må kastes(typisk bakepulver som går ut av dato før jul og sånne ting). Her skal alle rommene gås gjennom før advent så bare å sette idag. Har derimot tatt det verste- nemlig bodene;))
kosemamma<3 Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Jaaa! Gleder meg også! Nisser, røde gardiner og bitte litt julelys på verandaen!
Lille- MO Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 helt enig HI! Etter at jeg ble mamma har jeg begynt å sette mye større pris på julen og hyggen rundt Ble litt skuffa når snøen kom og jeg oppdaget at det ennå var over 1 mnd til 1.des.. hadde lyst å henge stjerne i vinduet og få opp julegardiner.. Men kan jo kanskje ta den kjipe julevasken først, og sånn sett er det jo himla kjekt at det er en hel mnd igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå