Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en helaften for meg og min kone, med treretters middag, revy med Dagfinn Lyngbø og hotellovernatting. Dette er en overraskelse, og jeg har brukt ca 3500 kr på det.

Er det kjipt å kalle dette julegave, når det er så tidlig som midten av november? Hun skal selvsagt få noe mer på julaften, men det blir noe som er betydelig mindre, som er bare til henne, et plagg eller noe.

Vi venter vårt første barn i jan/feb, så ønsker å ha en slik kveld mens vi fremdeles kan. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes kjempe flott ut, og jeg hadde blitt kjempe glad for det ihvertfall :)

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for en sånn julegave! Gjør da ingenting at den kommer litt på forskudd ;)

Skrevet

Hadde blitt veldig glad for det! Jeg fikk en sånn overraskelse av min mann og! Og showet var fantastisk bra! Dagfinn kan sine saker ;) lykke til med show og baby på nyåret!

Skrevet

Super gave!!! Jeg hadde et lite håp om at du var min mann da jeg leste innlegget, for jeg hadde virkelig blitt kjempeglad. Men vår baby kommer allerede i desember, så den gang ei...:) Kos dere!

Skrevet

Synes det er en super gave, dersom hun liker Dagfinn Lyngbø :)

Skrevet

Selvom man har kone trenger man ikke være en mann da dere.. ;)

Supergave, jeg hadde blitt kjempeglad! :D

Skrevet

Hehehe, takker folkens!! :) Jeg tror at det er en super gave, jeg vet at JEG hadde blitt veldig glad for den! Men litt kjipt å få så lenge før jul.. Men kose oss skal vi uansett!! ;)

Skrevet

Jeg ville ikke blitt særlig happy for gave før jul.. Men jeg er sikkert litt sær, ELSKER overraskelsen på selve kvelden og er relativt barnslig på det punktet...

Når det er sagt, så er en helaften luksus. Så det hadde sikkert blitt en flott kveld! Til tross for at jeg ville blitt litt skuffet når jeg forstod at det var julaften på forskudd...

De fleste av mine venninner ville nok blitt veldig glade, så det kan du nok slappe av på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...