mrsrogaland. Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Flere som så det? Det satte seg langt i meg. For ei flott jente Maren er!
løvebrøl Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Ja så det. Skulle vært flere som henne !
PintSizedDictator Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Maren har alltid vært slik. Fine mennesket. Jeg fikk ikke sett det desverre, hadde sovnet :s
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Maren har alltid vært slik. Fine mennesket. Jeg fikk ikke sett det desverre, hadde sovnet :s Hvordan kjenner du henne?
PintSizedDictator Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Maren har alltid vært slik. Fine mennesket. Jeg fikk ikke sett det desverre, hadde sovnet :s Hvordan kjenner du henne? Vi gikk på skolen sammen bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå