Februargullet2013 Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Mathias Mitt favoritt navn<3 Sønnen min skal hete Emil Mathias Fillip ,liker Philip mye bedre. I Andreas Kjempe Nydelig Nikolai : Aldri likt
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Mathias eller Andreas. Filip til nød, liker ikke Nikolai no' særlig.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Fillip, men jeg ville skrevet det Philip Nikolai Andreas Mathias Dette er hvordan jeg ville rangert dem, men syns alle navnene er flotte
Hybelkanina Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Andreas er fint. Ikke fan av de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå