Gjest pupp and go Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg skulle liksom være sååå flink, og har vært det også. Gått ned 1 1/2 kilo, trener flere ganger i uka og vært flink med maten. Men nå, og hele denne uka, eter jeg med begge hendene. Helt ukritisk. Det var ikke noe problem å få ryddet vekk restene etter halloween-besøket, nei. Og i morgen har jeg sykt barn, så jeg får ikke trent. En uke er ingen krise. Men da må jeg slutte med dette Nå! Hjernen min er ganske fast bestemt på det, men det er en liten del av den som ser sitt snitt når jeg er uoppmerksom, og bestemmer at "dette skal du pakke i deg, selv om du holder på å spy". Og når hjernen min oppdager dette, er det for sent. Og den er uoppmerksom forbausende ofte. blærk
Gjest Mentha Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Vanlig problem her også, dessverre. Skulle ønske det gikk an å permanent skru av den delen av hjernen, men nei. Når jeg minst venter det er det en liten stemme som piper så lavt at jeg ikke hører det engang, bare lystrer, som en godt oppdratt border collie. Og i motsetning til deg har jeg gått opp 1,5 kg. Hurra for svake øyeblikk.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Dette høres veldig kjent ut ja! Tenker med skrekk og gru på hvordan desember blir, for jeg elsker marsipan og julekaker
Gjest pupp and go Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Mentha: ja det er akkurat sånn det er, haha. Plutselig spiser man noe, akkurat som om man er programmert. Og 1,5 kg opp er i grunnen ikke mye, bare så innmari demotiverende. Jeg elsker faktisk ikke julekaker og marsipan. Likevel forsvinner alt fra skapene på mystisk vis, selv når mannen ikke er hjemme *sukk* Vel. Ny uke på mandag. Nye muligheter (og skippa glatt veiinga i dag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå