Gå til innhold

Cytotec

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt to tabletter nå kl 22 som forberedelse til utskraping i morgen. Hvor fort er det virkning av disse? Skal ikke ta mer enn de to, men regner med en blødning allikevel.

Noen som har erfaring i å ta disse i forkant av utskraping?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min venninde tok de og begynte og blød etter noen få timer.

Skrevet

Jeg har ikke tatt cytotec ifm utskrapning, men ifm en "hjemmeabort" etter ma. Da satte jeg inn pillene kl ni på morgenen og to-tre timer senere startet blødningene.

Ønsker deg lykke til og legger ved en klem

Skrevet

Takk :)

Var ikke vaginatorier jeg tok nå, men oralt. Men virkningen er nok den samme. Ja, MA her også, heldigvis får jeg utskraping, tror ikke jeg hadde taklet en med.ab.

Gleder meg til alt er over i morgen!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har også tatt 2 forskjellige kurer ifm ma og påfølgende hjemmeabort. Ganske sikker på at jeg tok 4 stk, og at jeg begynte blødningene ca 2-2 1/2 timer senere...

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg tok to oralt kvelden før. Merket egentlig ikke så mye før utpå morgenen dagenetter. Hadde time på sykehuset kl 07, og har en times kjøring dit. Turen var vond. Fordi tablettene satte i gang noen heftige rier. Men jeg blødde ikke så mye av de før maaaaange timer senere. Lykke til! Utskrapning er ikke noe gøy.

Skrevet

Da er det gjort. Og jeg kan med hånda på hjertet si at det er det verste jeg har vært med på. Cytotec'en og natta i natt. Tok tablettene i går kveld kl 22 og våknet inatt kl 02.30 med intense rier. Var faktisk verre enn noen av mine 3 fødsler. Spydde, svetten rant og magen sto som en bowlingkule. Men blødde ikke. Blødde faktisk ikke før etter utskraping. Den gikk greit, gråt en skvett når jeg våknet av narkosen, men reiste hjem ila 30 min.

Nå sitter jeg her, knasker Ibux og Paracet og skifter bind en gang i timen. Veldig glad alt er over og funderer veldig på om jeg tør prøve en gang til. Har jo tre barn, bør jeg kanskje være fornøyd med dem, mtp alderen min... (41), eller skal vi prøve en gang til om noen uker og håpe det går bra da... Får bruke tida til å bestemme meg, men kjenner at jeg savner nr 4 enda mer nå enn før jeg ble gravid. Så jeg vet nok svaret.

Hvor lenge gikk dere før dere hadde sex igjen etter utskraping? Jeg fikk høre 6 uker idag og vente med å prøve til jeg har hatt 2 mens.

I brevet står det 4 uker. Her inne sier noen at de prøver etter en mens. Forvirret... Har ikke all verdens tid hvis vi skal prøve igjen...

Skrevet

Jeg hadde noen voldsomme smerter, men var på sykehuset heldigvis, på dagskirurgi. Tok med.abort etter en MA i uke 9. Blødde veldig minimalt den dagen, men for et smerte har jeg ikke hatt i mitt liv!

Jeg hadde sex etter jeg slutta å blø. Hadde også lest litt forksjellig og var usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...