Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Hva mener dere om dyreprint på klær etc? Har ei venninne som ikke synes noe om det, hun synes dyrene kan ha det for seg selv og at vi mennesker ikke skal kle oss i slikt.... Jeg synes det er så fint med leopardprint på diverse ting:S er det slik andre føler også?at det blir feil?
Hannepålandet Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Har egentlig ikke tenkt på dyreprint. Men pels og fuskepels synst jeg er helt forkastelig. Så egentlig tenker jeg venninnen din har rett.
humlesurr Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Er hun redd dyrene skal føle seg utkonkurrert da eller? Eller er det å ta pelsmotstanden hakket lengre? Kan ikke si at dyreprint vekker noen harme hos meg nei, har det selv på noen plagg. Det dyreprint derimot kan gjøre, om det er brukt feil, er å få noen til å se ut direkte billig ut.
humlesurr Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Har egentlig ikke tenkt på dyreprint. Men pels og fuskepels synst jeg er helt forkastelig. Så egentlig tenker jeg venninnen din har rett. Hvorfor er fuskepels forkastelig?
Hannepålandet Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Har egentlig ikke tenkt på dyreprint. Men pels og fuskepels synst jeg er helt forkastelig. Så egentlig tenker jeg venninnen din har rett. Hvorfor er fuskepels forkastelig? Fordi det ligner på pels. Synst det er greit at eskimoer går i selskinn, de trenger det. Dessuten spiser de selen. Jeg har ingen problemer med saueskinn av samme grunn. Men oppavla dyr for motens skyld synst jeg er forkastelig.
humlesurr Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Har egentlig ikke tenkt på dyreprint. Men pels og fuskepels synst jeg er helt forkastelig. Så egentlig tenker jeg venninnen din har rett. Hvorfor er fuskepels forkastelig? Fordi det ligner på pels. Synst det er greit at eskimoer går i selskinn, de trenger det. Dessuten spiser de selen. Jeg har ingen problemer med saueskinn av samme grunn. Men oppavla dyr for motens skyld synst jeg er forkastelig. Hm, ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå