Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 ...i barnehagen. Ansatte i barnehagen er nesten litt småbekymret over at unga ikke "tar igjen" på andre barn når de opplever noe urettferdig. I stedet sider unga høyt "NEI". Men..når unga kommer hjem fra barnehagen er det titt og ofte småslåssing mellom dem. Da er det plutselig ingen kjære mor. Vanlig?
2_små_og_flere_grå Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Mine er stort sett også sånn Eldste kan havne i litt slåsskamper en sjelden gang i bhg, men det er som regel andre som begynner og han er den som gir seg først og sier unnskyld. Fått høre at begge er typiske "bhg-barn", hva nå enn det vil si, men jeg velger å ta det positivt siden jeg ikke har fått høre noe negativt Men hjemme eller om jeg er i nærheten så kan de slite meg eller hverandre ut på 10 min Tror det er veldig vanlig ja, tester grenser hos de nærmeste vettu
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Vanlig hos oss, iallfall! Vi fikk hele tiden høre hvilket prakteksemplar datteren vår var i barnehagen, hørte alltid etter, snakket ikke uten lov, snakket høflig til voksne osv, osv, osv... Samme mønster har gjentatt seg etter at hun begynte på skolen. Veeeeel, ikke ALLTID samme oppførsel hjemme ! Tror det er ganske vanlig at en del barn må "ta igjen" litt hjemme når de har oppført seg bra hele dagen. Og for å være helt ærlig: jeg vil mye heller at barna mine oppfører seg skikkelig ute blant folk enn hjemme! Ett sted må de få lov til å "rase" litt, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå