Gjest sug lut Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Og at det finnes bilder! (Det var i kveld du skulle være modell, sant?)
frk Nilsen Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan gikk det, og hva ble antrekket til slutt?
Patetica fåkksi Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Lurer på om den dagen vil komme der JEG er modell.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Så hyggelig med oppfølgingstråd. Det ble veldig vellykket! jeg gikk en liten mini visning. Og kom rett videre til det store eventet som blir i vår en gang. Så det er veldig stas. Siden dette var jo på en måte en audition Det var stor stas! Jeg hadde på meg høye ankelstøvletter, sorte strømpebukser, sort kort skjørt (ikke trangt) og en korsettlignende topp (ikke den vulgære typen!) med en svær rosa sløyfe på brystet. Det var veldig moro! Fikk en del nye bekjentskap og fikk møte mange spennende mennesker. Så kvelden ble helt super! Etter litt Champagne og mingling dro jeg til mr.moore og danset.. Denne gangen med klær! Han kjørte meg akkurat hjem. Så nå rydder jeg (eller skal rydde etter dibbing) og skal pakke en liten bag siden vi skal til sørlandet i helgen Så kvelden ble ikke ødelagt på tross av fryktelig mye drittkasting her inne, som faktisk satte meg ut av spill et par timer. Så alt gikk bra. Det ble tatt masse bilder. Jeg skal gi dere link når de kommer ut MORO! Patetica du får bli med på audition da vet du
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 ÅÅÅÅ, sÅ gøy, grattis! Visste jo du ville komme videre! HVor pÅ Sørlandet skal dere? Nei, jeg har ikke tenkt Å dukke opp sÅnn helt tilfeldig, bare lurer siden jeg er Sørlandsjente.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Sørlandet g Sørlandet teller vel ikke som det egentlig, men for meg er det det! Skal til Risør blir godt kom med du så lager vi litt liv i den lille byen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Risør ja, nabobyen det- jeg er oppvokst i Tvedestrand. Og visst er det Sørlandet! Kos dere masse! Tror jeg skal la turtelduene få kose seg i fred der, gitt, jeg kjenner da min besøkelsestid.. Men en annen gang, kanskje, er jo på tide at jeg snart tar turen til gamle trakter igjen!
Iiiiik Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Dumme kjerringer som kaster dritt skal du ikke bry deg om! Fint at kvelden var vellykket og superfint at du har en herlig helg foran deg.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Pleier ikke bry meg, var kun i går det var altfor drøyt syntes jeg. Men driter i det nå! Jeg har jo et veldig godt liv og det har neppe de... Takk for støtten =) Finnes veldig mange bra damer her inne altså! Det må jeg si Lilleva er du oppvokst der! Så moro, ja det er ikke lange biten unna. jeg mener også det er sørlandet, men hørte fra noen som var skikkelig nøye på slikt no at Risør var slettes ingen sørlandsby.. Neihei nei.. I sommer da er det fantastisk der! Da får du komme deg nedover med mann og barna Er vel litt langt for et besøk er det ikke
Gjest Mentha Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Juhuuu, GO Juliea! Det var vel aldri tvil om at dette ville bli en suksess! Du vakre jente, kos deg masse i Risør med mr. moore, jeg heier på sukker og kjærligheta, og dere selvsagt
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Hva har jeg gått glipp av, skittkasting? Gir de seg aldri??
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Gratulerer med overstått audition og kos deg masse på helgetur til det blide sørland;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå