Honningmelon Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Har i hele dag hatt vondt i huden på den ene armen. Det kjennes utrolig sårt ut, og det gjør vondt å ha klær borti og å ta på. Men, det er jo ikke noe sår der. Er jo ikke antydning til rød en gang. I tillegg verker det i armen innimellom. Noen som har vært borti dette?
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Kanskje det er et blåmerke som ikke har fått farge enda?
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2012 Nei, er nok ikke det. Det har liksom spredd seg fra øverst på armen og videre nedover armen. Helt merkelig.
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2012 Nei, er nok ikke det. Det har liksom spredd seg fra øverst på armen og videre nedover armen. Helt merkelig.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Bare den ene armen? Rart, men jeg har den siste uken vært utrolig "sår" i huden. Følt meg ganske klein i tillegg så jeg mistenker noe viruslignende. Begynner å gå over nå heldigvis.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Uæ, det hørtes jo ekkelt ut. Kanskje du skal ta en telefon til legevakta for å høre hva de sier og synes?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Kan være nevrologiske smerter, spesielt hvis det er brennende følelse. Ikke farlig, Eller eventuelt en viral tilstand, begynnende influensa. Hilsen sykepleier
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2012 Ja, er bare den ene armen. Og ja, huden føles kjempesår, men den er jo ikke det. Nevrologiske smerter ja. Godt det ikke er farlig da. Mener kanskje å huske jeg har hatt det før. Satser på at det IKKE er influensa i allefall :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå