Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Ikke nå lenger, jenta har mistet interesse, men den ble brukt flittig i nesten 4 mnd. På gutten brukte jeg bæresjal i 8 mnd
Hilde_85 Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Hahaha...og hva er det? Babybjørn siden den går opp i ræva?
Gjest peacock Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Om du mener bleie, så ja - men det er jo ikke seler på de.... HAHA! Nei da, samboeren min har brukt babybjørn og jeg har brukt en mei tai litt, men liker bedre vogna. Nå bruker vi bæremeis og vogn.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Heeeereguuuud, så ikke skrivefeilen før nå jeg :-p jaja, treg i dag gitt... Det kommer med alderen
studVest Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 ? Bruker ergoselen og vevd sjal - helt genialt! Blir nok enda mer brukt nå framover iom at lille My blir storesøster før hun fyller halvannet
studVest Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Heeeereguuuud, så ikke skrivefeilen før nå jeg :-p jaja, treg i dag gitt... Det kommer med alderen Ikke jeg heller
Milliun Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Hehe :-) Brukte elastisk sjal første mnd, så litt mei tai. Nå er frøkna 3 1/2 mnd og nå bruker vi Angelpack. Den kommer til å bli brukt mye fremover.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Heeeereguuuud, så ikke skrivefeilen før nå jeg :-p jaja, treg i dag gitt... Det kommer med alderen Ikke jeg heller Phu, det var ikke bare meg! hehe
Fru Blåbær Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg brukte meitai og manduca, var veldig fornøyd med begge. Sluttet å bære da han nærmet seg året fordi jeg aldri fikk til å bære på ryggen. Min mor lånte manducaen og bar gutten veldig fint på ryggen i den, så jeg tror at det kanskje har med min rygg å gjøre. Jeg så heller ikke skrivefeilen med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå