Gå til innhold

Ullklær til voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere ullklær? Jeg har ett håp/ønske om å bli flink til å gå tur når knøttet kommer til verden, og da er det full vinter. Trenger derfor noen gode ullklær, men eneste jeg eier er 2 tjukke store gensere kjøpt på Vero Moda for 2 år siden :P

Så: Hvor kjøper dere ullklær? ønskelig med noe som IKKE klør, kan vaskes i maskin, gjerne en fin genser som kan brukes både under jakke/kåpe og også brukes når en får besøk uten det ser ut som en undertrøye!

Pris har litt å si (er snart på rød ubalanse på konto'n, og nå kommer snart jul også), men kvalitet fremfor kvantitet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har dere ullklær? Jeg har ett håp/ønske om å bli flink til å gå tur når knøttet kommer til verden, og da er det full vinter. Trenger derfor noen gode ullklær, men eneste jeg eier er 2 tjukke store gensere kjøpt på Vero Moda for 2 år siden :P

Så: Hvor kjøper dere ullklær? ønskelig med noe som IKKE klør, kan vaskes i maskin, gjerne en fin genser som kan brukes både under jakke/kåpe og også brukes når en får besøk uten det ser ut som en undertrøye!

Pris har litt å si (er snart på rød ubalanse på konto'n, og nå kommer snart jul også), men kvalitet fremfor kvantitet ;)

http://www.lanullva.no/ullundertoy-voksen/ullskjorte-med-tommellosning-lanullva

Disse er helt fantastiske.. Men ikke prismessig kanskje.. :-)

Endret av bettisen
Skrevet

Pier Robert har noen fine ullklær for damer som ser ut som vanlige, tynne gensere :) Selges på de fleste matbutikkene jeg har sett, i alle fall på Meny og de litt større :)

Skrevet

Alt av merino-ull er stort sett kløfritt. Jeg har et pent sett med blonder på trøya fra sparkjøp, bestilte via katalog men kan sikkert bestilles på nett også. Betalte 189 kr for skjorte med lang arm, helt fantastisk deilig trøye. Longs kosta det samme.

Jeg har også ulltrøye fra Helly Hansen, de er veldig dyre, men fine og veldig varme. Ønsk i julegave :) Du kan også se på dagligvarebutikker med større utvalg, type coop hypermarked, etter ulltøy. Har sett mye bra til gode priser der. Og pierre robert som nevnt over, gode ulltrøyer, men litt dyrere enn sparkjøp.

Skrevet

sparkjøp har noen enkle og greie til en ok pris.

Eller så har nøstebarn endel til voksne også, men det er endel dyrere.

også har du jo Devold, Kari Traa, og de andre sportsmerkene da....

Skrevet

Jeg sverger stort sett til Devold, har mye fra de selv. Men ikke alt der er like "pent". Kari Traa har jo mye som ser veldig pent ut, men kanskje ikke helt i riktig prisklasse.

Så her om dagen at www.flust.no har satt ned prisen på en del Devold ull nå, så har lagt inn en bestilling der. Skal sies at her i huset er det stort sett Devold til både store og små :)

Skrevet

Devold her også. Sporty og fine gensere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...