Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Trives du? Jeg er såå lei av å være kontorrotte!! Jobbet for mange år siden i matbutikk og jeg elsket det! Greit lønna ikke er så hipp hurra, men med en mann som tjener meget bra så er ikke det et problem. Men det er mange år siden da. Trives du?
Eeniemeenie Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Har fagbrevet i butikk, så lønna for min del er helt ok 177 kr timen. Jeg synes matbutikk er en veldig stressende jobb egentlig, mye stive muskler og ledd etter endt dag med mye stress. På kveldstid er det heelt ok
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er omvendt..jobber i butikk, men vil myyye heller jobbe på kontor.. Såååå lei..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Trives veldig godt! Men det er fordi vi har mange faste, hyggelige kunder, og veldig godt arbeidsmiljø. Og det siste er et kriterium uansett hvor jeg jobber. Og så er det helt klart godt for kropp og sjel å få røre seg i løpet av dagen, så jeg later som jeg får litt trim når jeg lemper kasser og bærer, triller og løfter med bøy og tøy Mye bedre enn å ruste fast på en kontorstol.
ROFL Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg elsker det. Jeg holder på og utdanne meg til kontorrotte, men har i det siste tenkt at jeg egentlig ikke vil vekk fra den jobben jeg har nå, så kanskje løsningen her blir 50/50. Jeg er ikke avhengig av lønna, så for meg spiller det ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Jobber i bokhandel jeg da, og kunne ikke tenke meg noen annen jobb. Jeg stortrives med alt fra kundebehandling til vareplassering, og elsker bokmøter, muligheten til billige og gratis bøker, diskusjonene om litteratur med kunder og kollegaer. Ville ikke byttet med noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå