Gå til innhold

Beste mobilabonementet utenom Telenor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg jobber har telenor helt grusom dekning og siden jeg ringer for det meste i arbeidstida, så vil jeg bytte til noe anna. Men hva? Jeg har hatt telenor i 10 år nå ;)

Jeg ringer lite og om jeg gjør så er det i familien eller til noen venninner. Ellers kan det vaere sånn sirka 20-30 meldinger i uken. Mannen har telenor og skal beholde det siden det er betalt gjennom jobben hans. Så det spiller ikke så stort rolle at jeg ikke kan ringe billig til ham mere.

Hva anbefaller dokke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onecall helt klart! en får koselige meldinger og ikke minst er regningene latterlig billig til mitt bruk!:)

Skrevet

One call bruker Telenor nett gjør de ikke ? Om det var nettet du slet med. Chess og talkmore bruker Netcom. Hatt Chess i mange år og er ihvertfall fornøyd med de :)

Skrevet

Onecall eller talkmore. Dekningen til talkmore føler jeg absolutt er bedre enn onecall sin, har nettopp byttet fra talkmore til onecall pga billigere mobilnett. Men har vært fornøyd med begge.

Skrevet

Er veldig glad i Chess jeg. Billig, enkel å bytte abbonnement på nett. Og ikke plager de meg med mas heller ;)

Skrevet

One call bruker Telenor nett gjør de ikke ? Om det var nettet du slet med. Chess og talkmore bruker Netcom. Hatt Chess i mange år og er ihvertfall fornøyd med de :)

Her var det mye feil.

OneCall har du delvis rett om, de bruker hovedsakelig Network Norway sitt nett, der hvor det ikke dekker bruker de riktignok Telenor sitt nett.

Talkmore bruker Telenor sitt nett.

Det er derimot riktig at Chess bruker NetCom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...