Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Skal kjøpe klokke til min kjære til jul. Men jeg aaaner ikke hva som er pent til en mann på 30. Han har ikke brukt klokke de siste 10 årene og vet ikke hva han liker. Dermed spør jeg dere damer. Forslag til tøff klokke?? Pris under 4000,- helst. Legg gjerne ved bilde el kom med forslag til merke.
<3 2G <3 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg gjorde det enkelt når kjøpte til gubben. Gikk inn på en butikk, så en jeg likte som fikk meg til å tenke på han, og til "riktig" pris og han digger den og bruker den hver dag
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg gjorde det enkelt når kjøpte til gubben. Gikk inn på en butikk, så en jeg likte som fikk meg til å tenke på han, og til "riktig" pris og han digger den og bruker den hver dag Kanskje jeg må følge ditt eksempel og satse på at mannen liker hva jeg liker. HI
<3 2G <3 Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg gjorde det enkelt når kjøpte til gubben. Gikk inn på en butikk, så en jeg likte som fikk meg til å tenke på han, og til "riktig" pris og han digger den og bruker den hver dag Kanskje jeg må følge ditt eksempel og satse på at mannen liker hva jeg liker. HI Noen ganger er det enkle det beste
Rediken Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Kommer litt ann på stil. Min mann er ung og sporty, kjøpte nixon player i børstet stål :-)
*Sammy* Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Skal du først kjøpe klokke må det være enten Audemars Piguet eller Patek Philippe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå