Gå til innhold

Hvordan ser din forlovelses og din giftering ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forlovelses ringen min er platinum og med en passelig stor firkantet diamant. Gifteringen er også platinum med bittesmå diamanter på :-). Jeg er så glad i ringer. Så synes det er morsomt å høre hvilke type ringer dere jenter har. Spesielt nå som vi har begynt å følge den amerikanske måten :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlovelsesringen er en ipad :P og gifteringen er palladium med 7 små diamanter

Skrevet

Hhhhhhhh. Lo godt her. Hihi. Artig det da :-).

Skrevet

Hadde ikke forlovelsesring. Har en glatt 4 mm gull giftering. Helt enkel og fin og ikke i veien på jobb :)

Skrevet

Har en tykk allianse ring med 3 diamanter. Vi skal ha en enkel gifterin i hvittgull, litt bred og flatere enn forlovelsesringen

Skrevet

Ein og same ring, 4 mm avrunda glatt gullring.

Skrevet

Jøss, er det vanlig i Norge å ha 2 ringer?

Har bare 1 vi, brukt som begge deler.. og det er en helt enkel gullring ;)

Skrevet

Tror den er 5mm, hvitt gull med 6 diamanter, 2 x 3 vertikalt. Er veldig fornøyd med den :-)

Forlovelsesringen var i gult gull og litt forseggjort. Var fin den og,men er ikke så begeistret for gult gull.

Skrevet

Min er i gult gull. "Flat", eller hva det nå heter, ikke buet. Ismatt overflate, 4mm bred med stjernedryss av diamanter.

Mannen som har "designet" på lykkeringene.no.

Jeg er kjempefornøyd:-)

Skrevet

Hadde ikke forlovelsesring. Har en glatt 4 mm gull giftering. Helt enkel og fin og ikke i veien på jobb smile.png

Akkurat det samme her. Vil at gifteringen min skal se ut som en giftering.

Skrevet

Har en helt vanlig enkel gullring. Mannens er litt bredere og kraftigere enn min.

Skrevet

Det er en og samme ring. Helt slett kjedelig i gult gull. Typisk giftering. Eneste ringen jeg bruker.

Skrevet

En og samme ring brukt til begge formål, ser ikke helt poenget med to stykker. Enkel, glatt gullring!

Skrevet

Vi har begge to samme ring både som forlovelsesring og giftering, er 3 rader, en med gult så en med hvit som er ripet i små stjerner slik det ser ut som diamanter også en rad til med gult gull:) veldig fornøyd med de:) Så fikk jeg en veldig fin ring i hvitt gull og små diamanter i morgengave morgenen etter bryllupet:)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Godt forlovet og gift med en og samme ring. Ser ikke hensikten med å ta i bruk enda flere utenlandske skikker. Har en glatt, helt enkel 3,5 mm ring i gult gull. Veldig glad i den. Fikk en alliansering med 3 diamanter da jeg fylte rundt tall for noen år siden. Veldig glad i begge disse ringene, og tar dem aldri av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...