Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 De første som kom hit på døra hadde omtrent helt fulle bøtter full av godteri. Jeg spurte om de snart var ferdig på runden, men nei - de hadde nettopp startet sa de..
optimist77 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Overflod over hele linja.Jeg åpner ikke og gir bort godteri på Halloween.Regner med de får mere enn nok alikevel.Tror neppe det at jeg ikke åpner gjør at det ikke ble noe godteri på ungene DEN kvelden
stearin Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har også hatt noen på døra, men de takket pent for det de fikk, som forresten ikke var veldig mye. Og sånn typisk greie som barn ikke liker, husker ikke hva det heter. Sånn sjokolade innpakket i plast. Hyggelige barn.
BikkjeBisk Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Nei, er 4-5 minus ute så tror ikke det er så mange som hæler seg ut, Samt at vi bor på byggda. Men har kjøpt inn en pose med seigmenn. De litesannsynlige barna skal få 2 stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå