Gå til innhold

Sitter her å venter. Ingen unger så langt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så har nå foreldrene til barna i klassene 1-4 arrangert Halloween fest for barna for å forhindre at de går seg tur til naboene.

Kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Samme her. Sukk. Så ryggen på ei heks, men hun banka ikke på her.

Selv om jeg har hallowen pynt på døra og alt.

Skrevet

Her og...har en 5 åring som har lyst på besøk av utkledde barn..

Skrevet

Jeg vil også ha noen på døra! :D men ingen så langt.. :(

Skrevet

Vi har tent lykt ute og måka vei til de søte små, men det har bare ringt på en gang. Og det var to "skumle" gutter som var superhøflige :) Synes det kan godt komme noen flere!!

Skrevet

Tydeligvis mange barn som har en mamma på dib som har nektet de å gå... ;)

Skrevet

Her kom det faktisk noen! Jeg ble helt satt ut for vi bor sånn til nå at det er aldri pleier å komme noen + at det regner noe helt vanvittig og blåser mye, så jeg hadde ikke kjøpt inn noe. Hadde heldigvis en halv pose med marshmallows liggende, så det løste seg :P Så da er det visst blitt vanlig her også. Ungene har ikke spurt om å få gå an gang, men de (de to eldste) skal på fest på fredag da.

Skrevet

Her er det pappaen i huset som vrenger seg av Halloween, ikke søren om hans unger skal gå rundt og tigge godteri :P

Jeg bryr meg ikke så mye, synes det er litt koselig selv om det ikke er noen "verdier' i det, så jeg har laget lykt og satt klar en skål, men foreløbig har det ringt på kun en gang. Lurer på hvor alle er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...