Nostalgia Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Både i forhold til mens og ultralyd termin ? jeg har nå i alle mine 3 svangerskap blitt estimert til å være lengre på vei på den ordinære ul termin i forhold Til min mens termin . Som jeg vet stemmer fordi jeg hadde sex bare den uka og festeblødning. Likevel sier ul at jeg er 9 dager lengre på vei enn min egen mens termin. Tenker at det er derfor jeg går over ul termin i alle mine svangerskap...
Jaffs Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er nå gravid med nr 3, men har ikke vært på ordinær ul ennda, skal om 14 dager Men med de 2 første så ble jeg satt tilbake 5 og 7 dager i forholdt til menstermin, men begge min er født dagen før mens termin. Jeg har veldig regelmessig mens med 28 dager syklus og jeg vet når jeg har eggløsning så derfor har jeg protestert begge gangene på ul for jeg vet at menstermin stemmer. Denne gangen så tror jeg at jeg omtrent kommer til og kreve at menstermin kommer til og bli gjeldene termin, siden jeg vet når jeg hadde eggløsning og har reglemessig syklus.
2,5barn+1engel Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Vi hadde prøverør og fikk egentlig en fast termin. Men allikevel så kan legen flytte terminen under ordinær ul.. Den ble flyttet tilbake 4 dager, så var da liksom 4 dager kortere på vei ved ul.. Men frøkna kom da i uke 36+2 el 35+5.. Kom ca 4 uker før termin.. Stor og fin.. spent på dette svangerskapet.. Er bare 2 mnd på vei ennå da..
Ms.Smith Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 5 dager over UL-termin med begge jentene Menstermin husker jeg ikke, men den var nok en stund før, for jeg har alltid blitt satt tilbake på UL
Gullblomst Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Nr 1: På termindato (IVFbarn) Nr 2: 11 dager før ul-termin
Nostalgia Skrevet 1. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2012 Men når fødte dere i forhold til menstermin ? Nærmest ul el mens termin?
lykkeliten1 Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 2uker føre menstermin og 1 uke før ul termin
2010 Mammaen Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 4 dager etter mens og UL termin (var samme). Men på (min egen) EL termin.
lowe+spire Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 2 dager før ul-termin, en dag før mens-termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå