Gå til innhold

kan babyens hode stenge av for min avføring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på overtid med 4cm åpning og fult moden. Hodet til baby står helt ned i bekkenet.

De siste 4 dagene har jeg ikke klart å gå på do, selvom jeg må veldig. Jeg har tilogmed tatt klyster,men får likevel ikke til, og det begynner å gjøre vondt.

Kan hodet til babyen stenge av noe sånn at jeg ikke skal få det ut?

Beklager detaljer... Men når jeg presser får jeg så veldige tak i korsryggen, og får vonde kynnere i etterkant, men får ikke ut noe. Presser jeg mer,kommer vel babyen... Iallefall kjennes det sånn ut. Jeg har liksom trykketrang hele dagen...

Skal på overtidskontroll på fredag, men jeg orker ikke gå så lenge til uten å komme meg på do... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kan kanskje være en fordel å ringe føden om dette, tenker jeg hvertfall, hørtes ikke behagelig ut :-/

Skrevet

Ehh... Du kommer deg til sykehuset og føder og driter bokstavelig talt i at det vil være mye avføring under fødsel - som for din del nærmer seg slutten med stormskritt.

Dette er vel et tulleinnlegg.... Men måtte svare okke som...

Skrevet

Ehh... Du kommer deg til sykehuset og føder og driter bokstavelig talt i at det vil være mye avføring under fødsel - som for din del nærmer seg slutten med stormskritt.

Dette er vel et tulleinnlegg.... Men måtte svare okke som...

Hvorfor skal dette være et tulleinnlegg? Nå er det sånn at jeg faktisk har dette problemet, og det er faktisk vondt i lengden å ikke komme seg på do.

Jeg kan ikke bare dra på føden å føde, jeg har ikke veer, er ikke i fødsel.

Hi

Skrevet

Kan kanskje være en fordel å ringe føden om dette, tenker jeg hvertfall, hørtes ikke behagelig ut :-/

Takk for svar. Nei, det er ikke behagelig i det hele tatt :-S

Men kan føden gjøre noe da? Jeg har allerede prøvd klyster, de har vel ikke noe mot akkurat dette problemet? Huff... Får se an utover kvelden ihvertfall, og se om jeg får noen andre råd først. Vil liksom ikke ringe og mase om dette, for jeg er jo ikke i fødsel,og baby har det fint og beveger seg som den skal. Er bare at jeg ikke kommer meg på do...

Hi

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Men kan føden gjøre noe da? Jeg har allerede prøvd klyster, de har vel ikke noe mot akkurat dette problemet? Huff... Får se an utover kvelden ihvertfall, og se om jeg får noen andre råd først. Vil liksom ikke ringe og mase om dette, for jeg er jo ikke i fødsel,og baby har det fint og beveger seg som den skal. Er bare at jeg ikke kommer meg på do...

Hi

De kan finne ut at det er såpass mye for deg, at de starter fødselen, jo lengre du går uten å få til å gå på do, jo mer smertefullt vil det bli for deg, og det tærer på kreftene.. Derfor fikk jeg midel som skulle løse opp avføringen og gjøre den flytende, da jeg lå inne på sykehuset pga for tidelig fødsel, hadde fødet tvilling1, fikk beskjed at om jeg ikke fikk til avføring innen 24 timer med hjelpen, så måtte de vurdere å starte fødselen uansett, i slik situasjon kan det vist belaste endetarmen såpass mye.

Skrevet

Hi

De kan finne ut at det er såpass mye for deg, at de starter fødselen, jo lengre du går uten å få til å gå på do, jo mer smertefullt vil det bli for deg, og det tærer på kreftene.. Derfor fikk jeg midel som skulle løse opp avføringen og gjøre den flytende, da jeg lå inne på sykehuset pga for tidelig fødsel, hadde fødet tvilling1, fikk beskjed at om jeg ikke fikk til avføring innen 24 timer med hjelpen, så måtte de vurdere å starte fødselen uansett, i slik situasjon kan det vist belaste endetarmen såpass mye.

Oi da... Det er såpass ja.. :S

Jeg skal prøve sånn oljegreier som søstern min kom med. Hjelper ikke det, så ringer jeg føden. Takk for svar, og for at du delte erfaring! :)

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hi

Oi da... Det er såpass ja.. :S

Jeg skal prøve sånn oljegreier som søstern min kom med. Hjelper ikke det, så ringer jeg føden. Takk for svar, og for at du delte erfaring! :)

HI

Kan vist det... Får håpe oljen funker, om ikke, så ring føden du :) Kanskje du sitter med ungen i armene i morgen en gang

Skrevet

4 cm åpning? Er ikke det grensen for å være i aktiv fødsel?

Ønsker deg uansett lykke til, får håpe babyen kommer før fredag!

Skrevet

4 cm åpning? Er ikke det grensen for å være i aktiv fødsel?

Ønsker deg uansett lykke til, får håpe babyen kommer før fredag!

Det står det ift fødsler på nettet ihvertfall. Jeg var inne med rier for noen dager siden, men det stoppet opp,så jeg ble sendt hjem,og det har ikke startet opp igjen. Ganske frustrerende... Ihvertfall siden jeg er en uke på overtid i morgen. Jeg håper babyen kommer før fredag ja, både pga smertene jeg har nå, og pga jeg er lei av overtid :-P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...