Gå til innhold

H....... bekkenløsning


rene82

Anbefalte innlegg

Nå har jeg så vondt at jeg ikke vet mine arme råd.

Hadde det slik med Nikolai også, men det startet ikke før i 4 mnd...nå begynte det litt i uke 10 ca og er bare tidoblet smerte fra sist gang...

Vondt å sitte, stå og gå...skal begynne bassengtrening og håper det vil lindre. For dette er det verste..unner ikke min fiende dette engang.

Har fått lånt krykker, siden jeg måtte bruke det sist - føre var.

Pute mellom knær og legg på natta. å hvis sambo er snill om kvelden tar han trykk massasje over hofta..trenger ikke være bra for at det skal virke..alt lindrer. Så nå føler jeg meg som 90 år og ikke klarer å komme opp av stolen..tasser bortover og små halter ganske mye faktisk.

Skulle faktisk ønske akkurat nå at jeg ikke hadde en annen etasje - der står selvsagt sofa og tv. Nede er kjøkken med spisestue, harde pinnestoler? nei takk...pute som veske heretter uansett hvor man skal tror jeg.

 

Happy halloween da dere. Sender gutta ut på knask eller knep - er vel ikke så for det, men vil ungen skal han da få lov. Kanskje jeg skal slå av utelyset, sette meg i sofaen under teppe og kose meg med godteriskåla selv...hihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg. Jeg har ingen anelse om hvordan bekkenløsning føles, og håper jeg slipper å føle det noen gang, men det høres helt forferdelig ut. Håper det blir bedre/ikke blir verre :)

 

Halloween er en koselig tradisjon, synes jeg. Jeg hadde i hvert fall kjempemoro med det da jeg var liten! Jeg bor i blokk uten særlig mange barn, så jeg tviler på at det kommer noen og ringer på her.. Kos deg med Halloweengodteriet ditt selv, du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du er ikke alene. Jeg er fjerdegangs og har jublet over at den ikke meldte seg før i uke 13 denne gangen. De to siste gangene har det kommet allerede i uke 7, og det var så utrolig demotiverende.

Bare pass godt på deg selv og ikke nøl med å la deg sykmelde når du føler det trengs, ellers blir det bare verre.

Sukk, vi har noen festlige måneder foran oss... med vinterføre og sviktende bekken:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var da godt den ikke kom før for deg. Forrige gang kom den vel her i uke 16, nå ca 10. Jeg har krykkene klare og har egentlig fått beskjed om å ta de i bruk på lange strekninger. Ego kaller jeg meg selv nå siden jeg ikke gjør det. Er 40% sykemeldt nå, men må gå tilbake til 50%. Har så vondt etter jobbedager..tre dager alene med guttungen nå..godt han er fem og ikke trenger mye hjelp..phuu

Sofaen kommer til å bli nedslitt innen mai..haha

Jeg gruer meg sånn til vinterføre..off.. vi får støtte hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også, har både bekkenlåsning og bekkenløsning, bekkenlåsningen går jeg til kiropraktor med så håper at det ordner seg etterhvert, men bekkenløsningen er desverre ikke så mye å gjøre med så jeg haller mot å sykmelde meg nå før jul slik at jeg får tatt ting i mitt eget tempo fremover, nå har jeg kontor jobb og sitter i ro store deler av dagen og når jeg da kommer hjem så føler jeg at bekkenet vil klappe sammen når som helst, og slik skal man jo ikke ha det...

 

Hvordan er dette med krykker?? er det slik at man på apoteket og kjøpe de nå eller er det på sykehuset man får tak i de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Godt å høre at en ikke er alene. Selv om jeg ikke unner dere det!!!

Legen min mente det var helt uvanlig med så tidlig bekkenløsning, men her ser jeg jo at vi er flere!

Kom i uke 10 her også, hadde kraftig bekkenløsning helt på slutten sist med det er 10 år siden. Så jeg ble litt overrasket selv!

Har begynt på svømming og det hjelper litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen mente det var uvanlig så tidlig? Disse legene burde ta et møte med jordmødre en gang i året...herregud..Noen virker jo helt fjerne..off a meg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...