Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har så innmari lyst på kollegaen min, jeg holder på å dø!!! Jeg har tatt helg nå, for jeg jobber bare 60%, og jeg er lei meg!! Jeg liker meg ikke hjemme engang, jeg har bare lyst å være på jobben og være nær han.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og holder på å klikke........ Dagens lille utblåsning...
Februargullet2013 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Får ta kontakt med han da og spørre etter nr
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Hadde jeg bare turt.. Han er DEN nydelige mannen, høy, mørK, helt perfekt kropp osv, og jeg er ikke DEN dama.. Med 20 kg for mye.... Holder på å døøøøøø!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 ha ha ha....er an singel da? isåfall får du sette inn et støt, blinke litt ekstra:P
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Han er ikke opptatt.. Blir bare så vanvittig kleint om jeg prøver meg og han ikke er interessert... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå