håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Vi skal feire jul hjemme for første gang, og til tross for at jeg er 32 år har jeg ikke en eneste julepynt! Det blir dyrt å kjøpe alt, så tenkte å lage litt, da spesielt pynt til treet. Noen med gode tips til steder på nett jeg kan få inspirasjon?
Brillefint - Jadda! Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Tro det eller ei, men å lage julepynt blir ofte dyrere enn å kjøpe den selv på f.eks. Nille/Europris/Biltema. Med mindre du kun lager lenker av glanspapir. Det var min lille hobbyerfaring. F.eks. kostet det 25 kr for 24 juletrekuler på Biltema så jeg i går. Men så spørs det jo hvor kresen du er:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 http://lillefeline.blogspot.no/2010/12/julepynt.html
håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2012 Takk for bloggtips damer! Vil gjerne ha et litt personlig preg på pynten, elsker å lage ting Den siste bloggen der hadde masse fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå