Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 skal på guttetur, og kjenner nå ar savnet kommer. Kommer til å kose meg med barnet hjemme det er ikke det, men herregud, kjenner at jeg savner han alt nå, Nesten på gråten, hvordan skal det da bli å si ha det i morgen ... Hater virkelig da han reiser. Fordi jeg savner han sånn.. blir nesten litt lei meg og deppa da han er bort reist. Finner på ting med venner og lever et "vanlig" liv for det altså, men følelser styrer man desverre ikke :-/
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 synes det er digg å være alene jeg da:) da kan jeg gjøre akkurat som jeg vil og rote så mye jeg vil:) hi hi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har det som deg HI, og her er mannebeinet borte 4 dager i uka, hver eneste uke.. Men nå ser detut til at han skal starte påen annen plass, og dablir han borte 12 dager i strekk, og hjemme 9 *grøss* Mitt tips: IKKE si hade til han, gi han et stort kys, en god klem og en "til vi sees" komentar, det gjør jeg, og har heldigvis sluttet å sutre som en unge når han reiser på søndags kveldene :-p
Tovehvit Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Gubben forsvinner på mandag, og blir borte til desember... Deilig:)
anonymemammaen Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Skjønner deg godt hi, ikke gøy når mannen drar.. Synes jo også det er godt med alenetid en gang i blant, men ikke dager i strekk altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå