Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Har hatt fri idag så ungene slapp SFO så de var tidlig hjemme idag grunnet kort dag onsdager. Nå har vi dekket barnebord, voksenbord, pyntet med spindelvev, skjært ut gresskar, og satt frem masse lykter ute:) Har laget til maten så den er sånn noenlunde klar, spotify lista med skumle sanger er klar og nå er det tid for avslapping før det er tid for utkledning. Gleder oss til å ta en runde her i gata og heldigvis er vi ventet av både gamle og unge. Bruker være masse barn i omløp denne dagen. Så håper jeg at dere som sitter å tvinner tommeltotter mens dere venter på julebukken klarer oppføre dere om/når det skulle ringe på døra deres. Ikke minst husk å minne barna på det viktigste denne dagen! Nemlig ikke å gå alene og ikke å gå inn til fremmede. ønsker alle en superskremmende Halloween:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Og årets mor er....deg? ?? Hva i all verden? Er det ikke lov å skrive at en er klar til en begivenhet som er snakket masse om her de siste ukene?? Er du årets mor når du har alt klart til bursdager, jul eller andre ting du feirer?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Du er faktisk ikke velkommen til å ringe på der du måtte ønske. Her er utelampen slukket, så her skal ingen ringe på. Og hva ga deg grunn til å tro at jeg ikke er klar over det?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Og årets mor er....deg? ?? Hva i all verden? Er det ikke lov å skrive at en er klar til en begivenhet som er snakket masse om her de siste ukene?? Er du årets mor når du har alt klart til bursdager, jul eller andre ting du feirer? Sorry altså. Fikk bare så innmari vibber. Kan ikke fordra *å-så-flink-jeg-er-koz-kvitre-kvitre* Klask!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Og årets mor er....deg? Ikke mye som kvalifiserer til årets mor skjønner jeg;) HI: du får nok en hel gjeng sure julebukker etter deg nå.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Og årets mor er....deg? ?? Hva i all verden? Er det ikke lov å skrive at en er klar til en begivenhet som er snakket masse om her de siste ukene?? Er du årets mor når du har alt klart til bursdager, jul eller andre ting du feirer? Sorry altså. Fikk bare så innmari vibber. Kan ikke fordra *å-så-flink-jeg-er-koz-kvitre-kvitre* Klask! Sa jeg at jeg var flink? Var vel du som syns det siden du trakk den konklusjonen. Isåfall takker jeg:) Jeg er klar, etter å ha diskutert alt fra antrekk til bordoppdekking her inne. At du får vibber av det får du ta på egen kappe. Tydelig at en del her slipper kle seg ut. Surt oppsyn er nemlig en slager på Halloween.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Du ba alle som ventet på julebukken om å oppføre seg når dere ringer på døren. Hva slags uttalelse er det? Kanksje HI har dårlig erfaring med at noen er sure? Ikke alle som slår av lyset og uansett er det ufint være frekke med barn som ringer på...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Og årets mor er....deg? ?? Hva i all verden? Er det ikke lov å skrive at en er klar til en begivenhet som er snakket masse om her de siste ukene?? Er du årets mor når du har alt klart til bursdager, jul eller andre ting du feirer? Sorry altså. Fikk bare så innmari vibber. Kan ikke fordra *å-så-flink-jeg-er-koz-kvitre-kvitre* Klask! Sa jeg at jeg var flink? Var vel du som syns det siden du trakk den konklusjonen. Isåfall takker jeg:) Jeg er klar, etter å ha diskutert alt fra antrekk til bordoppdekking her inne. At du får vibber av det får du ta på egen kappe. Tydelig at en del her slipper kle seg ut. Surt oppsyn er nemlig en slager på Halloween. Et forsøk på å fremstå som flink tolket jeg det som. Hva med å opprette en blogg? Sånne som deg elsker blogger.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Du ba alle som ventet på julebukken om å oppføre seg når dere ringer på døren. Hva slags uttalelse er det? Hva slags uttalelse det er? Det er ikke noe annet enn hva som står. Jeg håper at alle de som i innlegg etter innlegg har vist nærmest hat mot Halloween klarer si på en skikkelig måte at de ikke har godteri/ikke feirer Halloween. Det betyr ikke så mye mer enn det. Har sett ganske så mange krasse innlegg her, og har hørt fra andre som har barn som er blitt kjeftet på og uansett om en er imot gir det ikke rett til å være ufin med barna.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Herregud for en gjeng sure og bitre kjerringer det var her. En her som gleder seg til ikveld, og gjør litt ekstra innsats fordi barna synes det er gøy, så er det bare sure oppgulp og drittkommentarer .. Synes det hørtes råkoselig ut, og fantastisk at du har stelt i stand slik for ungene. De gleder seg nok veldig og blir nok en kveld de husker lenge kos dere masse
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 Og årets mor er....deg? ?? Hva i all verden? Er det ikke lov å skrive at en er klar til en begivenhet som er snakket masse om her de siste ukene?? Er du årets mor når du har alt klart til bursdager, jul eller andre ting du feirer? Sorry altså. Fikk bare så innmari vibber. Kan ikke fordra *å-så-flink-jeg-er-koz-kvitre-kvitre* Klask! Sa jeg at jeg var flink? Var vel du som syns det siden du trakk den konklusjonen. Isåfall takker jeg:) Jeg er klar, etter å ha diskutert alt fra antrekk til bordoppdekking her inne. At du får vibber av det får du ta på egen kappe. Tydelig at en del her slipper kle seg ut. Surt oppsyn er nemlig en slager på Halloween. Et forsøk på å fremstå som flink tolket jeg det som. Hva med å opprette en blogg? Sånne som deg elsker blogger. Jeg er sålangt fra en blogger som du kan komme;) Ganske gøy at du tror du klarer kategorisere meg av at jeg skriver jeg er klar til Halloween. Det jeg skrev er ikke mer enn det enn vanligvis gjør om en feirer denne dagen. Før jul blir det komme mange innlegg om alt mulig alle har gjort. Vil du oppfordre dem også bli bloggere?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #13 Skrevet 31. oktober 2012 Herregud for en gjeng sure og bitre kjerringer det var her. En her som gleder seg til ikveld, og gjør litt ekstra innsats fordi barna synes det er gøy, så er det bare sure oppgulp og drittkommentarer .. Synes det hørtes råkoselig ut, og fantastisk at du har stelt i stand slik for ungene. De gleder seg nok veldig og blir nok en kveld de husker lenge kos dere masse Takk- vi gleder oss masse alle sammen:) Det er vel ingenting her inne som er bare hyggelig. Hadde jeg skrevet at jeg hadde donert en nyre hadde jeg nok fått passet påskrevet da også: årets menneske som jeg da ville vært:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #14 Skrevet 31. oktober 2012 Folk er jo ikke bare sure når det er halloween barn som ringer på. Husker jeg var bøssebærer når jeg var konfirmant, og vi ble helt redde vi. Folk bannet, slang igjen døra, viste fingeren osv. Voksne folk! Hvis man er imot halloween, eller andre ting, så er det bare å enten slå av lyset, eller åpne døra, og si på en hyggelig måte at desverre så har jeg ingenting å gi. Men, det hadde vel vært for lettvint å vært litt hyggelig og blid innimellom Blir så mye koseligere når munnen peker nedover.
*Miss Flua* Skrevet 31. oktober 2012 #15 Skrevet 31. oktober 2012 Høres ut som at dere får en fin kveld i vente! Vi bor i en litt avsides gate, men har kjøpt godteri tilfelle naboungene banker på! Kos dere masse!
håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2012 #16 Skrevet 31. oktober 2012 Oj! Mange sure oppstøt her da! På den annen side, dersom dette fremkaller så mye harme, så kan de umulig ha mange problemer i livene sine..... Lykke til i kveld HI! Skulle gjerne hatt unger på døra, men vi bor relativt grisgrendt til så får nok dessverre ikke besøke i kveld. Mulig noen andre her inne passer bedre til å bo slik
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #17 Skrevet 31. oktober 2012 Takk takk- vi har hatt en super kveld med masse kos, skumle og hyggelige barn på døren og hyggelige naboer som har oppført seg pent når vi ringte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå