Gå til innhold

Bloggerne Fotballfrue og Johncons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lest noen av disse bloggene? Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest Fotballfrue. Synes kanskje livet og bloggen hennes kan virke litt for godt til å være sant og perfekt.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Er ikke johncons han tullingen som mener han selv er årets pappablogger og poster masse innlegg om det her? Er vel han som står bak dette emnet også. Bruker fotballfrue for å tiltrekke seg flere lesere, cleverboy!

Skrevet

Elsker Johncons. Han er smart og spennende og virkelig årets pappablogger! Dessuten er han veldig sjarmerende!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har lest begge ja. Eller, stykker av dem.... Synspunkt? Fotballfruen har fått til nye bra!

Skrevet

Elsker Johncons. Han er smart og spennende og virkelig årets pappablogger! Dessuten er han veldig sjarmerende!

Han er Norges største humorist og poster minst 10 morsomme anekdoter hver dag.

Skrevet

Du må signere med nicket ditt johncons, at du kommenterer under anonym flere ganger her er litt vel gjennomskuelig.

Skrevet

Han er Norges største humorist og poster minst 10 morsomme anekdoter hver dag.

Pøøh.... Alle skjønner at det er du selv som skriver...

Skrevet

Johncons er han som mafian er etter. Møtte en bekjent som kjenner noen i mafiaen igår. Han sa at mafiaen hadde flyttet til England og leter etter mannen nå. Brukte visst å henge utenfor boligen å spionere på han.

Skrevet

Leser begge, erik har jeg jobbet sammen med, fotballfrue kjenner jeg ikke, men synes hun er en irriterende perfeksjonistisk kjerring :P Klarer bare ikke å holde meg unna bloggen, hehe :P

Skrevet

Tviler på at der johncons som poster her inne altså! Han skriver mye rart, men på alle andre forumer så skriver han jo alltid under med eget navn.

Skrevet

Leser begge, erik har jeg jobbet sammen med, fotballfrue kjenner jeg ikke, men synes hun er en irriterende perfeksjonistisk kjerring tongue.png Klarer bare ikke å holde meg unna bloggen, hehe tongue.png

Jobbet sammen med Erik(!)? Hvordan var det?

Skrevet

Altså, jeg har overhørte, at fotballfrue sin blogg, er noe 'tullings', fordi hun skriver så mye, om sminke osv.

Så sånn er det.

Skrevet

Leser Erik. Trenger ikke noen annen blogg enn den der :)

Gjest Gullguttene
Skrevet

På tide å kaste inn håndkle nå, Erik...

Skrevet

På tide å kaste inn håndkle nå, Erik...

Hva babler du om, Don Ditlev?

Skrevet

Eller er du Geir Arne, fra Bergeråsen?

Gjest Gullguttene
Skrevet

Personlighetsforstyrrelse much? Lykke til med det. Det er veldig gjennomskuelig, ts. Melder meg ut, ha en fortreffelig aften, hils alle stemmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...