Gå til innhold

Føde på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan dele sine erfaringer? Og "serverer" de lystgass der, sånn just in case? Har tidligere født på Fr.stad, men vurderer Ullevål grunnet reisevei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med fødeavd på Ullevål, men behandling på pasienthotellet var ikke mye å skryte av..

Skrevet

Superfornøyd med Ullevål,både med barsel og hotellet.Tror alle sykehus skal/har sluttet med lystgass pga av at jordmødrene går rundt i den gassen hele tiden.

Skrevet

Ok, takk for mange svar. Jeg har selv vurdert ABC, men syntes det er en trygghet å ha lystgass i bakhånd. Men Fr.stad har vel det fortsatt..? Mente at jeg leste det ett sted..

Skrevet

Jeg fikk lystgass på Ullevåll... 2 år siden.

Skrevet

Ok, takk for mange svar. Jeg har selv vurdert ABC, men syntes det er en trygghet å ha lystgass i bakhånd. Men Fr.stad har vel det fortsatt..? Mente at jeg leste det ett sted..

Fredrikstad har fortsatt lystgass, på alle avdelingene. Fikk det selv på B7 for bare noen uker siden :)

Skrevet (endret)

Fredrikstad har fortsatt lystgass, på alle avdelingene. Fikk det selv på B7 for bare noen uker siden :)

GRATULERER med baby til deg! Jeg fødte på Fødestue i øverste etg sist, men det er kanskje samme som b7? Da blir det nok Fr.stad igjen! ;)

Endret av Liljekonvall<3
Gjest peacock
Skrevet

Ullevål sluttet med lystgass i fjor.. Hadde en fin opplevelse egentlig, bortsett fra at da jeg hadde kommet til full åpning skjedde det noe i jordmors familie slik at hun måtte reise hjem. Kom ingen og sjekket noe i bort imot en time. Alle leger og jordmødre var fantastisk hyggelige og barselhotellet funket glimrende.

Men Neste gang skal jeg jammen bli flinkere til å ringe etter folk om de blir borte såpass lenge. Det var vondt, det.

Skrevet

Har hørt en del snodig om Fredrikstad, så ville valgt Ullevål. Superfornøyd på både føde, barsel og hotell :-)

Skrevet (endret)

Har hørt en del snodig om Fredrikstad, så ville valgt Ullevål. Superfornøyd på både føde, barsel og hotell :-)

Gjorde jeg også, og gruet meg til tredje fødsel pga det. Men, jeg har født 2 ganger på Ullevål og synes det var midt på treet-opplevelser. Fødte nr3 på Fredrikstad i fjor (B7) og det ble en fantastisk flott opplevelse! Bedre oppfølging osv ift på Ullevål så jeg gleder meg til å føde på SØF igjen :-)

Endret av Macheriè
Skrevet

GRATULERER med baby til deg! Jeg fødte på Fødestue i øverste etg sist, men det er kanskje samme som b7? Da blir det nok Fr.stad igjen! ;)

Takk for det! :) Ja, B7 kalles vel også for Fødestuen, og tilsvarer vel ABC på Ullevål. Dette var min andre fødsel på Fredrikstad og jeg har vært veldig fornøyd begge ganger. Det er jo også fantastisk at man får enerom / familierom og slipper å ligge på rom med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...