Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Nå så jeg første julereklamen jeg har sett på tv i år.. Fra Kid. Kanskje liiiitt tidlig da.. Har dere sett noen andre enda?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jula starter jo alltid når oktober kommer i butikker og sånn, så det er da helt naturlig at tvn viser julereklamer:-) Dette skjer hvert eneste år og folk blir likevel overrasket:-P
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Ja, jeg ble faktisk litt overrasket nå. Hadde kanskje trodd de ventet en uke til Når det er reklame på tv om at de tar inn juletreet... tja.. HI
Februargullet2013 Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Har ikke sett noe enda Synes ikke det er så tidlig,begynte vel rundt samme tid som i fjor
Gjest pizzadilla Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg gleder meg masse til jul så for meg gjør det ikke noe. Jeg venter med all julerelatert mat til desember da:-) Men julegaver sitter jeg og strikker på og tre har vi kjøpt. Plasttre vel og merke, har hund og hund + gran= barnåler i foten til neste november:-P Er bare koselig med litt jul på tv og:-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Princess har også. Kanskje ikke så typisk jul de viser, men det er (svak)julemusikk i bakgrunnen
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Fikk ikke så veldig julefølelse av reklamen til KId heller ... men, kommer vel noen bra julereklamer etterhvert! Gleder meg til jul selv jeg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå