Gjest Heartbroken Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 At lille skatt sover søtt i vuggen sin, og altså har skjønt at det går an å sove andre steder enn på mamma og pappas bryst. At jeg har fyr i peisen, te i koppen og at jeg slipper å gå ut i snø og slaps. At det er ca en mnd til advent - jeg elsker førjulstiden. At det forhåpentlig vis kommer mange små hekser og spøkelser på døren vår i ettermiddag/kveld. At eldste kommer til middag. At jeg har fått vite at jeg skal bli tante igjen. At mannen har fått ordnet det sånn at han slipper å reise offshore på enda 5 uker. (Jeg kjente litt behov for en positiv tråd, syns det er så mye krangling og sure kommentarer i dag) Hva er du glad for dag?
Gjest pizzadilla Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er glad for liv i magen, eget hus, flott familie og en dødskul samboer!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 I dag er jeg glad for at jeg mest sannsynlig får en liten spire i juli! Rett og slett
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 At jeg har baby i magen At det er snø ute! At det snart er desember og jul! Gleder meg! At verdens beste samboer kommer hjem om noen timer <3
Kortslutning Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 I dag er jeg glad for at huset er rent og ryddig når jeg kommer hjem, jeg er glad for at halve uka har gått, jeg er glad for at det er bare 2 uker til gubben kommer hjem og jeg er glad for at det er snø ute I dag er en fin dag, og din dag hørtes fantastisk ut Heartbroken!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Så herlig! Jeg er glad for: At formen endelig er bedre slik at jeg kan komme meg på jobb igjen i morgen (vært syk). At det i dag bare er EN måned igjen til dagen før vi flytter!!! Gleder meg noe helt vanvittig! Og mye annet, men da ville jeg aldri stoppet
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 At jeg akkurat har vært i garasjen og lagt på piggdekka At lillebror begynner å bli bedre og kanskje kan gå i bhg imorgen etter noen dager hjemme slapp og syk. At jakken jeg har bestilt sikkert kommer imorgen. At jeg har masse ved når det er surt og kaldt ute. At samboeren og jeg har det godt sammen. Gøy med en positiv tråd
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 I dag er jeg glad for: En nydelig blid søtsak som gleder seg til å se pappaen i dag. Barnefri kveld. Spenennde event ikveld tol støtte mot brystkreft. Fantastisk deilig mann jeg skal møte i kveld som jeg er litt forelsket i Mine nye pumps som skal få prøve seg på vinterføre. Pukka te. Gode mennesker Amadia International som blir større for hver dag og redder fler og flere barn <3 Bra tråd Heartbroken
optimist77 Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er glad for at jeg har fått to,vakre velskapte barn At jeg har tak over hodet og grei økonomi At jeg har en snill sambo At jeg og min familie har god helse At jeg har det varmt og godt inne At jeg lever !
forevermamma Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Jeg er glad for knøttet i magen. For at jeg har funnet en mann som kommer til å bli en fantastisk far og ektemann. For at jeg har en familie som gjør alt for meg. For at jeg snart skal dra å møte kjæresten i byn, spise lunsj/middag, for så å dra til en venninne på skravledate. Endret 31. oktober 2012 av castoslo
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 I dag er jeg glad for at: - jeg er ferdig med rotfyllingen jeg har utsatt så lenge - mannen kommer hjem fra rep.øvelse i løpet av kvelden/natten - eldste og jeg skal pynte huset med "skremmende" ting. - yngste sov 12 timer (!!!!) i natt...jippi!
kamik Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er glad for At jeg har en nydelig baby, og er i permisjon. At jeg har en herlig fireåring. At jeg har en supermann. Ok, en super mann, da :-) At jeg har kaffemaskin. At jeg har hage. At jeg er inne mens det regner kaldt ute. At Heartbroken endelig har fått babyen sin :-) Gratulerer!!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 31. oktober 2012 #13 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er glad for at jeg har tak over hodet og mat i frysern At jeg har verdens beste samboer som også er min beste venn At verdens nydeligste sære jentepus var så glad for å se meg når jeg kom hjem igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå