Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Foreløpig er dte bare sånne ekle, sure. Jeg gleder meg sånn!
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Klementin Mandariner selges ikke i Norge lenger. For mye stein.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Venter i spenning! Mandariner har vi forresten ikke hatt siden tja var det 30 tallet? De er en mutasjon. Klementiner derimot som er gode kommer vel snart håper jeg! NAM!
hol(L)y COW Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Joda de finnes! Ikke alle - men de som selger de som SER gode ut har vært gode! Rema sine har vært grusomme inntil igår. Bunnpris og Joker har hatt gode i ukesvis allerede
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jammen, det er jo de sure som ER de gode!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Jammen, det er jo de sure som ER de gode! Enig. Har gått å gremmet meg over de overmodne og halvråtne som har vært i salg en stund nå. Men endelig er de sure og gode på plass. De er sure nå, men blir jo mer modne(og overmodne) jo nærmere jul vi kommer.
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Jammen, det er jo de sure som ER de gode! Nei, nå må du ta en tur til legen, Alva!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Gleder meg til julepyntet hus med klementiner på bordet. De goooode klementinene
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Klementin Mandariner selges ikke i Norge lenger. For mye stein. Venter i spenning! Mandariner har vi forresten ikke hatt siden tja var det 30 tallet? De er en mutasjon. Klementiner derimot som er gode kommer vel snart håper jeg! NAM! Joda, man får mandariner innimellom. Men få butikker som tar de inn. Og som oftest på våren. Men jeg så de hadde på Coop her for et par uker siden, stod nå mandariner på plakaten hvertfall(Og klementinene lå et annet sted)
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Klementin Mandariner selges ikke i Norge lenger. For mye stein. Venter i spenning! Mandariner har vi forresten ikke hatt siden tja var det 30 tallet? De er en mutasjon. Klementiner derimot som er gode kommer vel snart håper jeg! NAM! Joda, man får mandariner innimellom. Men få butikker som tar de inn. Og som oftest på våren. Men jeg så de hadde på Coop her for et par uker siden, stod nå mandariner på plakaten hvertfall(Og klementinene lå et annet sted) Nå skal jeg ikke si at dette er fasit, men det sammenfaller i alle fall med det jeg har lest om dette svært fasinerende emnet de siste årene http://journalen.hioa.no/journalen/Innenriks/article61572.ece
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Klementin Mandariner selges ikke i Norge lenger. For mye stein. Venter i spenning! Mandariner har vi forresten ikke hatt siden tja var det 30 tallet? De er en mutasjon. Klementiner derimot som er gode kommer vel snart håper jeg! NAM! Joda, man får mandariner innimellom. Men få butikker som tar de inn. Og som oftest på våren. Men jeg så de hadde på Coop her for et par uker siden, stod nå mandariner på plakaten hvertfall(Og klementinene lå et annet sted) Nå skal jeg ikke si at dette er fasit, men det sammenfaller i alle fall med det jeg har lest om dette svært fasinerende emnet de siste årene http://journalen.hio...rticle61572.ece Nettopp Mandariner selges ikke i Norge. Det var en fyr som lagde de, for å bli kvitt stenene, men det gikk helt feil og ble masse stener så det har vi ikke i Norge. Da skrev nok butikken din feil anonym.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 Jammen, det er jo de sure som ER de gode! Enig! !her har de verken sure eller søte.. Men slike vassne som ikke smaker noe annet enn tørt og rart.. Umulig å skrelle er de også! ARG!
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2012 #13 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg kjøpte klementiner igår som hadde MINST 10 steiner pr klementin!! Urutinert!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #14 Skrevet 31. oktober 2012 Klementin Mandariner selges ikke i Norge lenger. For mye stein. Venter i spenning! Mandariner har vi forresten ikke hatt siden tja var det 30 tallet? De er en mutasjon. Klementiner derimot som er gode kommer vel snart håper jeg! NAM! Joda, man får mandariner innimellom. Men få butikker som tar de inn. Og som oftest på våren. Men jeg så de hadde på Coop her for et par uker siden, stod nå mandariner på plakaten hvertfall(Og klementinene lå et annet sted) Nå skal jeg ikke si at dette er fasit, men det sammenfaller i alle fall med det jeg har lest om dette svært fasinerende emnet de siste årene http://journalen.hio...rticle61572.ece Nettopp Mandariner selges ikke i Norge. Det var en fyr som lagde de, for å bli kvitt stenene, men det gikk helt feil og ble masse stener så det har vi ikke i Norge. Da skrev nok butikken din feil anonym. Dere får nå si hva dere vil, men jeg har nå sikker på at det er det jeg har sett, bl a hos Coop Obs og et par asiatiske. Til påske her for et år siden solgte de de i små trekasser, som også var merket med mandarin. Og både på Obs og den ene asiatiske het de da mandariner. Rart de blingser på navnet om våren og bruker ritkig til jul da...Neste gang får jeg ta bilde så jeg har bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå