Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Gikk de tilbake? Av seg selv, eller med behandling? Hvor fort gikk det i såfall?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har tilbaketredene jeg, tatt to kurer og en operasjon, men de kommer igjen,fått beskjed av legen at dette kan være noe jeg må leve med, eller at det plutselig vil gå over av seg selv.. Slitsomt og til tider smertefult
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har ennå, men det er sjeldent at jeg merker noe til den. Har ikke prøvd noe behandling da siden jeg ikke plages. Og det er jaggu 3 år siden siste fødsel
Gjest Husfrua Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg fikk en på størrelse med en drue og en del mindre. Mine gikk bort med egenbehandling... tok isbiter i en plastpose og pakket det inn i en klut. Stappa det mellom rumpeballene med stumpen til værs, og ba om bedre tider. Det funket etter et par dager. Nå har jeg bare en ekkel hudfold igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå