Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Vi har nå et Britax Multi-Tec. Sete tar så stor plass i vår bil, en Corolla at det er ubehagelig for passasjeren foran å kjöre over lengre tid. Jenten vår som bruker det nå er liten og lett og vil komme til å sitte bakovervendt lenge ennå. HUn er 1 år og 9 måneder, 10,5 kg og 80 cm lang. Noen som vil anbefale et sete?
AO3 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Vi har Multi-tech, og synes ikke det tar spesielt stor plass, egentlig. Generelt vil jeg anbefale at dere velger et PLUS-godkjent sete som går opp til 25kg. Da vil dere få et svært sikkert sete som kan brukes lenge. Vi har Hi-Way II til minstemann, som oppfyller begge de to kriteriene (vi har Multi-tech til størstemann, det er ikke PLUS-godkjent, dessverre). Jeg synes egentlig ikke det tar noe mindre plass enn Multi-tech, men jeg vil anbefale deg å prøve dem ut. Er dere veldig lange? Jeg synes ikke setene våre tar så stor plass i bilen (Passat). Hvis vi skulle hatt framsetene så langt bak at de ikke kunne stått der, da hadde det også vært omtrent umulig for en vokse person å sitte i baksetet.
AO3 Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Med "dem" mener jeg at du bør prøve alle seter generelt, ikke bare Hi-Way II. Jeg tror Hi-Way II har blitt avløst av et annet Britax-sete allerede. Det finnes også andre produsenter som har gode seter opp til 25kg, men Britax har i alle fall et godt utvalg. Sønnen min på fire år har enda god plass i sitt Multi-tech, og vi håper å fortsette å ha ham bakover enda en god stund til!
men men Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Max way er Hi way sin "etterfølger" og går til 25 kg. Rent bakovervendt og et av de minste bakovervendte såvidt jeg vet vi er godt fornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå