Gjest Tullmusa83 Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg vet at feber er bra når man er syk for å ta knekken på sykdommen, men når bør man gi febernedsettende til en ettåring. Han har bare 38.3 og en dag så ikke noe akutt, men bare på hvor paracet blir nødvendig siden barn ikke skal ha høy feber.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Det at feberen hjelper kroppen er overdrevet. Det har vist seg i forsøk at kroppen ikke blir fortere frisk med feber, men mange vil ikke ta det inn over seg. Om barnet har feber gir jeg paracet på samme måte som jeg selv tar paracet når jeg får feber. Hvorfor gå rundt og ha vondt når det finnes så enkle middler.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg hadde gitt paracet. Mine barn får lite paracet, men jeg er mindre restrektiv når de er syke. Da gir jeg etter behov. Ser på lillebror som har vært syk siden helga nå, hvor mye bedre han er en stund etter han har fått paracet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå