Gå til innhold

Klagesang fra sykesengen. :(:(:(

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nyter et aldri så lite opphold på det trivelige sykehuset (og formen er deretter), som selvfølgelig ble forlenget av tidenes migreneanfall (inklusivt alt det innebærer, spesielt oppkast). Og nei, det styrket ikke akkurat min argumentasjon om at jeg var mer enn klar nok til å dra hjem, og at jeg faktisk hadde vært klar i flere dager. Og i morgen er det begravelse (ikke min egen), som jeg ikke har orket å tenke på eller forberede meg til, fordi jeg bare har tenkt på å bli frisk. Noe jeg for så vidt heller ikke har klart å bli, så jeg vet ikke om jeg i det hele tatt kommer meg dit jeg trenger å være mer enn noe annet sted i morgen. Jeg har det egentlig ganske jævlig. Trist og jævlig ubehagelig om hverandre. Og nå føler jeg at jeg har lidd nok for dårlig karma i 2012, og at jeg har veldig lov til å være negativ. SLITEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg har også hatt mer enn nok av sykehusopphold og begravelser i 2012. Jeg synes vi bare skal slette dette året! Nå håper jeg å tror at karman har sudd for min del, og sender masse positv energi din vei!

Gjest amandine
Skrevet

Kjære deg. Forhåpentlig vis er det noe i det gode gamle "delt sorg er halv sorg" fremdeles.

Hva annet kan jeg si enn at jeg krysser fingrene for at du er på bedringens vei,og at jeg føler med deg. Og tenker på deg.

Gjest sug lut
Skrevet

Uff da, masse symp og medfølelse din vei! Jeg håper at det er individuelle valg for sletting av år, i så fall kan jeg få beholde 2012, men velge å slette 2011 i stedet? Takk.

Gjest amandine
Skrevet

Uff da, masse symp og medfølelse din vei! Jeg håper at det er individuelle valg for sletting av år, i så fall kan jeg få beholde 2012, men velge å slette 2011 i stedet? Takk.

Da kunne jeg valgt å slette 2009. Nei, forresten, nå når jeg er "nesten" ute på den andre siden ville jeg ikke det. Vi'kke gjøre det igjen,men vi'kke unnvære erfaringen.
Gjest Siklerotte
Skrevet

Elsker sympati, takk. <3 Jeg er alltid på bedringens vei, det skjer bare ikke fort nok. :( Ja, individuelt valg for sletting hadde passet meg ypperlig. Spesielt hvis man bare kan slette deler av et år, og ikke hele. Da skal jeg slette halve oktober og kanskje halve november (det vet jeg ikke ennå), og så noen andre måneder her og der.

Skrevet

God bedring! Det var jammen mye på en gang, du har min fulle sympati. Jeg sletter gjerne 2011 jeg også, det hadde vært fint.

Skrevet

Masse gode tanker og bedringsønsker din vei! Det eneste fine med å føle seg på bånn er at det er bare en vei det kan gå, og det er oppover.

Jeg vil helst ikke slette 2011, for da går jeg glipp av junior! Deler av 2006/2007 derimot skulle jeg gjerne vært foruten. Men for min del hadde det holdt å slette noen helger ;)

Skrevet

Håper det årner seg, Rotta!

Når man har nådd bunnen er det bare en vei som gjelder, og det er opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...