Gå til innhold

Vasket voksiposen og.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble bare harde klumper av fyllet... GRRR. Noen tips om hvordan få rettet dette opp igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det en sånn med ulldyne inni? Eller dunpose?

Skrevet

Dun...! tenkte på tennisballer i tørketrommelen men det hadde ikke hatt noen betydning, posen er jo så stor... Ble "stappfullt" inni...

Skrevet

Jeg har 3 tennisballer i tørketrommelen og da blir den fin og fluffy etterpå. Tørk den på litt lavere varme.

Skrevet

Obs..:( jeg vasket en dunjakke i fjor, og fyllet klompet seg. Prøvde å myke det opp igjen i tørketrommelen uten hell. Prøvde derfor og vaske den en gang til og tromle den forsiktig, men den ble ikke bedre. Kastet den i søpla.. Tror det har mye å si hvilken vaskemaskin du har.

Nå vet jeg iallfall at jeg ikke skal vaske voksiposen, den er for dyr å ødelegge! Men kan ikke du ta kontakt med forhandleren? Eller voksi direkte?

Håper du får den til igjen..

Skrevet

Om den ikke er tørr enda så blir den sikkert bra når den tørker! Om den er tørr vasker du den en gang til.

Pass på å stadig fluffe den opp og snu på den når den tørker. Tørk den liggende på tørkestativet, ikke heng den opp.

Har vasket dundyner og jakker uten tørketrommel mange ganger, og det er alltid så man tror de er ødelagt når man tar de ut av vaskemaskinen. Men det retter seg altså når den blir tørr!

Skrevet

Vasket og tørket i trommel. Prosjekt oppgitt - kasta hele posen inn i kottet - jeg har tålmodighet som en mark.

Får sette den igang igjen da, på vask og be samboer ta jobben med å fluffe de våte duna opp igjen. Han er tålmodig...

Grrr, jeg blir så oppgitt over slikt! Nytter ikke å ringe forhandler heller, denne posen er nok 6-7 år gammel, arvet av ei venninne. Men like surt!!

Skrevet

Ta den med på vaskeri? Og få dem til å fluffe den opp med tennisballer,-de har sikkert en større trommel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...