Tired mama Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Blir som en liten unge igjen, jeg! Gleder meg til å stæsje opp inngangspartiet, til å skremme barna, til å dele ut godteri til alle de søte små monstrene som kommer og ringer på, og gleder meg til å kle meg ut. Gleder meg til helgen hvor jeg skal arrangere halloweenparty for både barn og voksne. Gleder meg til å lage masse cupcakes som jeg skal pynte ordentlig, og bare styre og stelle! :-) årest høydepunkt for meg i hvert fall! Happy halloween til alle sammen! :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Skulle ønske det kom noen på døra her også
Tired mama Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2012 Skulle ønske det kom noen på døra her også Så kjedelig! Bor du langt ute på bygda eller noe? Vi bor i en gate med rekkehus med MANGE barn! Det er rett og slett bare helt herlig!! :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Skulle ønske det kom noen på døra her også Så kjedelig! Bor du langt ute på bygda eller noe? Vi bor i en gate med rekkehus med MANGE barn! Det er rett og slett bare helt herlig!! :-) Bor på bygda ja, og det er en bivei og en hovedvei mellom gården her og nermeste nabo Ingen som går nesten 1 km til et ødeliggende hus.. Og nå som nabo og huseier flyttet (er to hus på gården) så kommer ikke sønnen der for knask eller knep heller, så i år blir det kjederlig halloween.. Men optimisten i meg, handlet inn godis i går, tilfelle det skulle komme noen, vet deter tåpelig, men er da lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå