Gå til innhold

mannen til en venninne på facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har trykket liker på bilde av en tidligere kollega av han som poserer i bare trusa med masse smykker foran puppene..

og som hevn har venninnen begynt å prate masse med andre menn og kompiser(hun er kjempefin å se på og det er mange som liker henne) og poster bilder av henne og menn i hytt og pine.. og nå skal hun plutselig på weekendtur til helgen med en mann hun flørtet litt med for lenge siden! som venner da. men likevel..

er ikke dette veldig barnslig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Hvorfor opptar dette deg?

Gjest sandyBay1
Skrevet

......og hvor gamle er de??? 17 og 19 som er ute å hevne seg mest på hverandre?

Skrevet

En kompis av min mann er forlovet og har unger osv. Her om dagen rullet jeg ned på facebook for å se hva som skjer og der så jeg plutselig at han hadde kommentert på et bilde en felles venninne av dem hadde lagt ut. Hun stod der i bare bh og truse og tok bilde i speilet. Var jo såklart 100 likes og en mill kommentarer. Han hadde iallefall skrevet noe sånt som "Ikke feil det;-)"... Jeg fikk hakeslepp! Jeg synes folk som legger ut slike bilder er tapere, men de som kommenterer er jo like ille!

Jeg har aldri sagt til samboeren min at han ikke får lov til noe, men nå sa jeg at jeg kom til å bli forbanna om han kommenterte på et slikt bilde noen gang...

Skrevet

Superbarnslig! Av begge. Høres nesten ut som om hun har slått opp med ham?

Gjest sandyBay1
Skrevet

Huff stakkars mennesker som er så usikre på hverandre. Kunne brydd meg mindre om mannen kommenterte et bilde av en slik karakter.

Og det med at hun skal ta hevn, virker bare latterlig. Særlig hvis hun ikke er en flørtende person fra før? Og skikkelig smart å dra på tur med en annen man for å ta hevn.

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva hun er ute etter!

Skrevet

Veldig umoden oppførsel. Men de om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...