Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Han banker på hos alle de som har slukket utelampen, så han er sikker på at det ikke kommer noen halloweenbukker og forstyrrer. Så tilbyr han sine seksuelle tjenester til nabolagets kvinner. Hvis de ikke er hypp så runker han i postkassa deres. Jeg vil oppfordre dere andre også til å sende ut mennene deres i samme ærend. Så er kanskje jeg også så heldig at jeg kan få besøk av en fremmed hunk i kveld.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Så flott et tiltak. Kan du sende han hit? Sender adr. på innboks.
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Morsomt i fjor.. Gubben skal ikkje gå bukk, forøvrig. Han skal skyte bukk (meinar valdet har ein bukk til gode)..
Marjoriee Dawes Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Trodde denne vitsen var mest vanlig rundt julebukk tidene jeg? :-P Det er vel ingen som går "Halloweenbukk". :-P
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Misteren her er på jobb,lever brakkelivet der.. Så blir ikke noe horebukk runde på han i år nei.. Og ikke send bukkene deres hit :-p Postkassa mi er nok så full av post, og jeg orker ikke ut å vasse i snø for å hente inn posten :-p hehe
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Aldri egentlig hatt så mye til overs for horebukker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå