Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 ?? dusjer dere jenter oftere enn gutter?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 2 ganger i uken. Lokal vask hver dag
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 2 ganger i uka hvis de ikke er spessielt skitne, svette eller deter noe annet spssielt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jente 8 år dusjer etter svømming og gym på skolen tirsdag og torsdag, i tillegg dusjer hun på lørdag.
Vogndilla Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 En gang i uken, vasker med klut kanskje tre ganger i tillegg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Han på 5 dusjer stort sett hver dag. Hun på 8 dusjer som regel på mandager etter trening, og på fredag etter svømming
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 6 år. Dusjer både hun og lillesøster til vanlig annenhver dag, men hender det blir 3-4 dager i mellom, og det holder vel egentlig.
Fire småtroll Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Jentene på 3,5 og 5 år bader en gang i uken og dusjer 1-2 ganger i uken om det ikke er noe spesielt. Altså blir de såpet inn fra topp til tå og vasket håret på 2-3 ganger i uken. Dusjer oftere om sommeren, eller om de er svette/møkkete. Prøver begrense det litt siden begge to har atopisk hud og eksem nå på vinteren. 8-åringen dusjer ca annenhver dag. 11-åringen dusjer ca 6 ganger i uken siden han jo har gym/svømming på skolen 3 dager i uken i tillegg til trening om ettermiddagene (han dusjer hver gang han har trent).
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Hver dag. Underliv og ansikt bør vaskes hver dag. Hva gjør egentlig de barna som ikke vasker seg hver dag, i løpet av en dag? Mine barn blir skitten.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Hver dag. Underliv og ansikt bør vaskes hver dag. Hva gjør egentlig de barna som ikke vasker seg hver dag, i løpet av en dag? Mine barn blir skitten. Selv om de ikke dusjer så asker de seg jo selvfølgelig hver dag.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 1-2 ganger i uka. Med autopilot eksem i huset så skal de ikke dusje så mye siden de tørker helt ut etterpå. Selv med smøring etterpå. Så vasker heller med klut.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #13 Skrevet 31. oktober 2012 Hver dag. Underliv og ansikt bør vaskes hver dag. Hva gjør egentlig de barna som ikke vasker seg hver dag, i løpet av en dag? Mine barn blir skitten. Selv om de ikke dusjer så asker de seg jo selvfølgelig hver dag. Noen skriver faktisk over har at barna vasker seg ca tre ganger i uka.
2_små_og_flere_grå Skrevet 31. oktober 2012 #14 Skrevet 31. oktober 2012 5 åringen her dusjer ca 3 ganger i uka. Vaskes selvfølgelig hver dag
Cinnamon4 Skrevet 31. oktober 2012 #15 Skrevet 31. oktober 2012 7-åringen dusjer sammen md storebror hver morgen før skole. Blitt en vane og de våkner ikke skikkelig uten den dusjen. Synes det er en god vane.
Love my kidz Skrevet 31. oktober 2012 #16 Skrevet 31. oktober 2012 Her blir femåringen dusjet/badet ca hver sjette dag, sjelden gang to ganger i uka. Han bli lokalvasket ved behov, jeg sjekker stumpen hans, og unngår såpe. Han er veldig renslig av seg på den måten at han tørker alltid bort siste tissedråpen når han har tisset og JEG tørker stumpen når han har gjort nr to. Så han går ikke rundt med tiss og bæsj. Ansikt og hender vaskes daglig. Underliv altså kun ved behov.
Fire småtroll Skrevet 31. oktober 2012 #17 Skrevet 31. oktober 2012 Hver dag. Underliv og ansikt bør vaskes hver dag. Hva gjør egentlig de barna som ikke vasker seg hver dag, i løpet av en dag? Mine barn blir skitten. Selv om de ikke dusjer så asker de seg jo selvfølgelig hver dag. Noen skriver faktisk over har at barna vasker seg ca tre ganger i uka. Barn trenger vel ikke dusje hele kroppen med rennende vann hver dag? De dagene mine ikke dusjer vasker de hender, fyller vasken med varmt vann og vasker ansikt, hals og underliv med klut. Vil tro de fleste vasker seg selv om de ikke dusjer, det tok jeg liksom som en selvfølge at folk forsto at mine gjør ihvertfall
hol(L)y COW Skrevet 31. oktober 2012 #18 Skrevet 31. oktober 2012 Bader/dusjer ca to ganger i uken eller etter behov. Vasker med klut morgen og kveld. Selvsagt også underliv!
Gjest April barn <3 Skrevet 31. oktober 2012 #19 Skrevet 31. oktober 2012 Vasker med klut morgen og kveld. Dusjer 3-4 ganger i uka. Gutt 4,5 år
gærne ko Skrevet 31. oktober 2012 #20 Skrevet 31. oktober 2012 Han dusjer en gang i veka, litt oftere på sommer. Han har atopisk eksem, så det er nok. Ansikt, hender og underliv blir selvfølgelig vaska så ofte som nødvendig.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 31. oktober 2012 #21 Skrevet 31. oktober 2012 ?? dusjer dere jenter oftere enn gutter? Jente på fem hver dag. Noenganger annenhver, men stort sett hver dag. Småsøsknene likeså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå